معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد واگذاری حق انتفاع زمین صنعتی در هفت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، صابر پرنیان اظهار کرد:‌ در هفت ماهه امسال ۱۶۲ فقره قرارداد […]

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد واگذاری حق انتفاع زمین صنعتی در هفت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، صابر پرنیان اظهار کرد:‌ در هفت ماهه امسال ۱۶۲ فقره قرارداد واگذاری بین سرمایه‌گذاران و این شرکت منعقد شده که در مقایسه با ۸۱ قرارداد سال گذشته افزایش دو برابری را نوید می‌دهد.
وی افزود: آماده‌سازی زمین‌های صنعتی در شهرک‌های تقاضا محور، ارتقای زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود و ارائه مشوق‌های متعدد سرمایه‌گذاری از جمله دلایل این افزایش به شمار می‌رود.
پرنیان ادامه داد:‌ مساحت واگذاری‌های انجام شده در هفت ماهه سال گذشته حدود ۳۵ هکتار بود که این میزان در سال‌جاری به حدود ۴۱ هکتار رسیده و نشان از افزایش ۱۵ درصدی مساحت واگذاری در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دارد.
وی گفت: ۴۶ شهرک و ناحیه صنعتی در همه شهرستان‌های استان در حال بهره‌برداری بوده و امکان واگذاری زمین صنعتی در این شهرک‌ها وجود دارد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: با حمایت‌های مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و هیات مدیره این شرکت مشوق‌های متنوعی برای حمایت از سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود.