تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌ تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رود. تراکتورسازان که در بازی هفته دهم، با نتیجه دو […]

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌ تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رود.

تراکتورسازان که در بازی هفته دهم، با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبانش پیکان شدند، به مصاف ذوب‌آهنی می‌روند که در بازی قبلی و در عین ناباوری، با سه گل به پارس جنوبی جم باختند.

حضور دوباره امیر قلعه‌نویی در تبریز که سال گذشته، مربی تراکتورسازان بود و تقابل یحیی گلمحمدی که پس از چند سال حضور در جمع ذوب آهنی در نیمه های فصل گذشته برکنار شد از جمله جذابیت‌های دیدار فردای دو تیم است.

دو تیمی که یک امتیاز با هم اختلاف دارند اما با هم فاصله‌ای سه رده‌ای در جدول رده بندی دارند این هفته در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که تقابل دو سرمربی سرخابی را یک هفته پس از برگزاری داربی می‌توان شاهد بود. تراکتورسازی که توانست هفته گذشته در یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد، در آخرین دیدارش در لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه دو بر یک شکست خورد. تراکتورسازی همانند پرسپولیس، نفت و استقلال منتظر نظر AFC برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیاست. نکته امیدوار کننده برای شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار، بازگشت احتمالی محمد ابراهیمی به ترکیب تراکتورسازی است.

در آن سوی میدان ذوب آهنی قرار دارد که در صورت حذف یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به عنوان تیم جایگزین در این رقابتها حضور داشته باشد. ذوب آهن به نوعی هووی تراکتورسازی در قضیه مجوز حرفه‌ای AFC است. امیر قلعه‌نویی در چهار بازی اخیرش روی نیمکت ذوب آهن ناکام بوده و در آخرین دیدارش شکست سنگین سه بر صفر را مقابل تیم صدرنشین پارس جنوبی تجربه کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در پایان هفته دهم لیگ برتر، با ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ایستاده‌اند و ذوب آهن اصفهان نیز با ۱۲ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و اختلاف یک امتیازی دو تیم، از جمله دیگر جذابیت‌های مسابقه فرداست.

دیدار بین دو تیم، از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود و بر اساس اعلام کمیته داوران، کوپال ناظمی به همراه تورج عیوض محمدی، محمدرضا مدیرروستا و سعاد وفاپیشه، بازی دو تیم تراکتورسازی و ذوب‌آهن را سوت می‌زنند.