سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با تاکید بر این که نگاه ما بازی به بازی است، گفت: تیم شهرداری تبریز با پنج برد پیاپی هیچ وقت به فکر تمام شدن و قهرمان بودن نیست و با تفکر هر بازی در حکم یک فینال به میدان می رویم. به گزارش شرح آنلاین، عادل بناکار روز چهارشنبه […]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با تاکید بر این که نگاه ما بازی به بازی است، گفت: تیم شهرداری تبریز با پنج برد پیاپی هیچ وقت به فکر تمام شدن و قهرمان بودن نیست و با تفکر هر بازی در حکم یک فینال به میدان می رویم.

به گزارش شرح آنلاین، عادل بناکار روز چهارشنبه پس از پنجمین برد تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل تیم سارویه ساری در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: خدا را شاکرم هستم که بازی سنگین امروز را با برد تمام کردیم؛ چنان که می دانید تیم ساری هفته گذشته حریف خود کاله مازندران را از پیش رو برداشته بود و ما آنالیز خوبی از این تیم داشتیم.
بناکار خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم شهرداری گیم اول بازی را به راحتی به نفع خود تمام کردند و در گیم دوم تیم حریف کمی فشار بر تیم ما آورد و در گیم سوم کاملا به خودشان آمدند و توانستند این گیم را به نفع خودشان ببرند و در گیم چهارم این بازیکنان ما بودند که یک بازی خوب و تماشایی را به نمایش گذاشتند و پیروز میدان شدند.
بهزاد محمودی سرمربی تیم والیبال سارویه ساری پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل تیم شهرداری تبریز نیز بیان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و این پیروزی را به تیم میزبان تبریک می گویم و از قبل گفته بودم تیم ساری به تدریج شکل یک تیم واقعی را به خودش می گیرد.
محمودی اظهار کرد: بازیکنان تیم ساری در هر گیم اشتباهاتی داشتند و معتقد هستم بازی می توانست به گیم پنجم کشیده بشود اگر اشتباهات داوری اجازه می داد.
وی تشریح کرد: ما درگیم سوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم این گیم را به سود خو تمام کنیم.
وی یادآور شد: اگر دوربین تلویزیون را نگاه کنید مربی تیم میزبان در دو زمان و مخصوصا زمانی که ما جلو بودیم وارد زمین شد و فکر کنم قوانین والیبال عوض شده باشد چرا که باید اخراج می شدند.
وی با انتقاد از داوری بازی عنوان کرد: این ناداوری ها باعث بی اخلاقی در والیبال می شود و بازیکنان به خودشان اجازه دخالت و بی احترامی به داوران را می دهند، ولی با این حال ما در حین بازی اعتراضی به داوری نکردیم و من شخصا در پایان بازی به داوری و ناطر داور اعتراضم را گفتم و انشاءالله این ناداوری ها در والیبال تمام بشود.
تیم والیبال شهرداری تبریز در بازی پنجم خود سه بر یک مهمان خود تیم سارویه ساری را از پیش رو برداشت.