فرانسوا سنمو سفیر فرانسه در ایران به همراه رایزنان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی سفارت فرانسه در ایران با حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورز تبریز، اعضاء هیات نمایندگان و مدیران و معاونین ادارات کل استان در محل اتاق تبریز دیدار و گفتگو کردند. به گزارش شرح آنلاین به نقل از نصر، رئیس […]

فرانسوا سنمو سفیر فرانسه در ایران به همراه رایزنان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی سفارت فرانسه در ایران با حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورز تبریز، اعضاء هیات نمایندگان و مدیران و معاونین ادارات کل استان در محل اتاق تبریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از نصر، رئیس اتاق تبریز با تشریح موقعیت صنعتی و سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی به پتانسیل های ویژه در خصوص تولید خودرو و تولید قطعات خودرو در منطقه شمالغرب کشوراشاره داشته ، افزود: استان آذربایجان شرقی با وجود صنایع مادر در منطقه قطب مهم صنعت و دانشگاه بوده و به عنوان یکی از مرکز مهم تولید قطعات خودرو در کشور بوده و در این زمینه کارخانجات و شرکت های بزرگی مشغول فعالیت و صادرات به کشورهای اروپایی هستند.
در این دیدار اعضاء انجمن قطعه سازان خودرو استان با توجه به مزیت های قطعه سازی استان از سفیر فرانسه در خصوص گسترش همکاری مشترک آمادگی خود را اعلام کردند.