شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: تملک و آزادسازی املاک در مسیر تعریض خیابان شهید فتحی وند در خیابان آزادی از سوی واحد املاک این منطقه ادامه داشته و به صورت جدی پیگیری می شود. به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، پرویز عباس نژاد با بیان این مطلب، افزود: اجرای طرح […]

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: تملک و آزادسازی املاک در مسیر تعریض خیابان شهید فتحی وند در خیابان آزادی از سوی واحد املاک این منطقه ادامه داشته و به صورت جدی پیگیری می شود.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، پرویز عباس نژاد با بیان این مطلب، افزود: اجرای طرح های مسیرگشایی با هدف احیای بافت های فرسوده شهری، اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی، تسهیل عبور مرور وسایل نقلیه، کاهش بار ترافیکی شهر و نیز نوسازی محلات در دستور کار شهرداری منطقه ۳ قرار دارد.
وی افزود:  در این راستا پروژه مسیرگشایی  وتعریض خیابان شهید فتحی وند در خیابان آزادی یکی از طرح هایی بود که شهروندان سال های طولانی منتظر تحقق آن بودند که خوشبختانه تملک و آزادسازی املاک موجود در  این مسیر با جدیت ادامه دارد وبه زودی شاهد تعریض این مسیر خواهیم بود .
عباس نژاد با بیان اینکه طی روزهای گذشته یکی دیگر از املاک واقع شده در این مسیر تملک و آزادسازی گردید ، افزود: با تعریض خیابان فوق بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه ارتش حل خواهدشد.
وی ادامه داد: تلاش داریم  با اتمام هر چه سریعتر عملیات آزاد سازی و تخریب املاک شاهد بهره برداری  از پروژه مذکور باشیم .
شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه شهری استناد به اصل شهروند مداری است گفت: اجرای این طرح فقط به معنای تعریض معبری در سطح منطقه نیست  بلکه  زیبایی های بصری، آسایش عابران، آرامش رانندگان در پهنه سواره رو، فضای سبز و دیگر ملزومات شهری مورد توجه قرار گرفته است .
وی در پایان گفت: بی شک مشارکت همگانی شهروندان باعث رونق فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری هاست لذا ما نیزامیدواریم با همکاری و مشارکت هر چه بیشتر اهالی شاهد اتمام سریع عملیات تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیرمربوطه بوده و هر چه سریعتر نسبت به شروع عملیات عمرانی آن اقدام کنیم.