بازیکن تیم تراکتورسازی بعد از یک ماه محرومیت بخشیده می‌شود. به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس ،مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی در تمرین این باشگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور با ۲ ماه محرومیت مواجه شده بود. این حکم روز ۲۷ مهر و در روز […]

بازیکن تیم تراکتورسازی بعد از یک ماه محرومیت بخشیده می‌شود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس ،مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی در تمرین این باشگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور با ۲ ماه محرومیت مواجه شده بود. این حکم روز ۲۷ مهر و در روز بازی تیم تراکتورسازی با پیکان صادر گردید.
تلاش برای رفع محرومیت وی از سوی باشگاه تراکتورسازی و همچنین تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و ورزشی استان، نتیجه‌ای در برنداشته و کیانی در بازی مقابل تیم‌های فجر سپاسی شیراز در جام حذفی و ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر نیز محروم بود.
وی حتی در اردوی تیم تراکتورسازی پیش از بازی ذوب‌آهن حضور داشته و احتمال می‌رفت پیش از بازی محرومیت وی بخشیده شود، اما این حکم کماکان پابرجا بود.
شنیده می شود مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی عنوان کرده‌اند که محرومیت کیانی تعلیق شده و وی می‌تواند تیمش را در بازی مقابل سپاهان در ۲۹ آبان همراهی کند.
اما هنوز لغو محرومیت کیانی به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ نشده است.
قرار است یک ماه از محرومیت کیانی بخشیده شود و چون حکم محرومیت وی ۲۷ مهر صادر شده است بعد از سپری شدن یک ماه بخشودگی کیانی به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ خواهد شد که به احتمال زیاد به تاریخ ۲۷ آبان خواهد بود و کیانی برای همراهی تیم تراکتورسازی در بازی با سپاهان که ۲۹ آبان در اصفهان برگزار خواهد شد، مشکلی نخواهد داشت.