ایلام-سنجیده خبرنگار شرح آنلاین سرهنگ جمال شاکرمی در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: بسیج رنگ وبوی سیاسی وجناحی ندارد و متعلق به همه اقشار است . وی ادامه داد .بسیج یک  تفکر ومظهر مردم سالاری دینی است و ریشه بسیج در مردم است وهرکسی با هرنگاهی ان را می پذیرند ، طوریکه مردم […]

 

ایلام-سنجیده خبرنگار شرح آنلاین

سرهنگ جمال شاکرمی در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت:

بسیج رنگ وبوی سیاسی وجناحی ندارد و متعلق به همه اقشار است .

وی ادامه داد .بسیج یک  تفکر ومظهر مردم سالاری دینی است و ریشه بسیج در مردم است وهرکسی با هرنگاهی ان را می پذیرند ، طوریکه مردم با یک سازماندهی مناسب همیشه در مقابل تهدیدها ایستادند .

وی افزود  :محرومیت زدایی ورسیدگی به مناطق محروم با توجه به اولویت ها  هدف اصلی ماست .

جمال شاکرمی گفت :در طول هفته بسیج  افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ طرح عمرانی در سه دهستان محروم ایلام، شهرستان‌های آبدانان ملکشاهی و دهلران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در هفته بسیج  از دیگر برنامه های این ایام است .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: در این هفته گروه‌های جهادی به منظور کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه راهی این مناطق می‌شوند و کار خدمت‌رسانی را آغاز می‌کنند.

وی گفت: در نظر داریم تا با اجرای تعدادی ویژه برنامه در هفته بسیج نیمی از جمعیت استان ایلام تحت تاثیر این برنامه‌ها قرار گیرند.

شاکرمی عنوان کرد: رویکرد برنامه‌های هفته بسیج امسال مسجدمحوری است تا نوجوانان و جوانان بیشتر با کارکرد فرهنگی مساجد آشنا شوند

وی ادامه داد  : امسال بنا داریم از ظرفیت صدا وسیما بهره کافی را ببریم.و

در این هفته یک برنامه شبانه به طول هفت شب و دو برنامه خانواده تحت عنوان بسیج و خانواده پیش بینی شده است، یک برنامه نیز با نوجوانان و یک برنامه جوانان و طلاب تبیین شده است تا شاهد برنامه های جذاب باشیم.

وی در پایان گفت ؛در استان ایلام برابر برنامه ریزی های صورت گرفته ۶۱ عنوان برنامه و با حجم ۵۱۳مورد اجرا خواهد شد.