شاگردان رسول خطیبی توانستند برابر شاگردان مهدی پاشازاده در تبریز با تک گل حامد پاکدل در دقایق ابتدایی نیمه اول به سه امتیاز شیرین خانگی دست یافته و نساجی با شکست به قائمشهر بازگشت. به گزارش شرح آنلاین نساجی مازندران که در این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود در تبریز […]

شاگردان رسول خطیبی توانستند برابر شاگردان مهدی پاشازاده در تبریز با تک گل حامد پاکدل در دقایق ابتدایی نیمه اول به سه امتیاز شیرین خانگی دست یافته و نساجی با شکست به قائمشهر بازگشت.

به گزارش شرح آنلاین نساجی مازندران که در این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود در تبریز برابر شاگردان رسول خطیبی با شکست زمین را ترک کرد تا همچنان در رده دوم جای گیرند و از دستیابی به صدر باز بمانند.

حامد پاکدل، مهاجم مورد علاقه‌ی رسول خطیبی با گل دقیقه ۱۴ خود توانست ماشین سازی را به سه امتیاز شیرین برابر نساجی مازندران برساند و با این سه امتیاز اکنون آنها از جمع قعرنشینان فاصله گرفته‌ و جمع امتیازات خود را به ۱۶ رساندند.ماشین سازان هفته آینده میهمان مس رفسنجان خواهند بود.

در شیراز دیگر تیم تبریزی در ادامه نتایج ضعیف خود برابر فجر سپاسی  تن به شکست داد.تیم فوتبال فجرسپاسی با پیروزی ۳ بر یک برابر شهرداری تبریز به نیمه بالای جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.

تیم فوتبال فجرسپاسی که در هفته های گذشته روند روبه رشدی را در پیش گرفته است، در بازی با تیم قعر جدول شهرداری تبریز به پیروزی مهمی دست پیدا کرد.

در این بازی محمد مهدی نظری که سابقه حضور در استقلال را دارد،  در دقیقه ۴۴ فجر سپاسی را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت تا شاگردان علی کلانتری نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند. اما در نیمه دوم علی پورمحمد در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان سیروس دین محمدی امیدوار به کسب یک امتیاز این بازی بشوند.
با این حال در دقیقه ۷۳ محمد مهدی نظری گل دوم و در دقیقه ۸۸ جوکار گل سوم فجرسپاسی پارس را زدند تا این تیم در هفته چهاردهم لیگ یک پیروزی قاطعی را تجربه کند.
فجرسپاسی با این پیروزی با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با ۸ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است.

سیروس دین محمدی که بعد از سرمربی شدنش در شهرداری به مسئولین این تیم قول موفقیت داده بود حالا با این نتایج در معرض سقوط قرار دارد. گفتنی است این دومین تیم است که دین محمدی در این فصل سرمربی آن شده است و جالب اینجا است که تیم قبلی دین محمدی راه آهن هم در حال حاضر در انتهای جد ول لیگ دسته اول است