نماینده ولی فقیه در استان آذر بایجان شرقی، گفت: از کارهای خیر و شایسته مسئولان رفع گرفتاری مردم است و تلاش مسئولان باید برای حل مشکلات مردم باشد. به گزارش خبرنگار شرح آنلاین حضرت آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم تبریز در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی […]

نماینده ولی فقیه در استان آذر بایجان شرقی، گفت: از کارهای خیر و شایسته مسئولان رفع گرفتاری مردم است و تلاش مسئولان باید برای حل مشکلات مردم باشد.
به گزارش خبرنگار شرح آنلاین حضرت آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم تبریز در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، بسیجیان، ایثارگران و خانواده معظم شهر باسمنج به مناسبت هفته بسیج و انتخاب شهردار جدید باسمنج با اعلام مطلب فوق افزود: فردی که با اعتماد مردم به عنوان خدمتگزار انتخاب شده است، باید برای حل مشکلات مردم با رفتار و برخورد مناسب تلاش و رضایت مردم را جلب نماید.
وی با اشاره به اینکه، مسئولان و کارکنان به ویژه در شهرداری ها نباید در برابر اعتراض مردم عصبانی شده و برخورد نامناسب داشته باشند؛ تصریح کرد: باید با خوش رویی در جهت حل مشکل و ایجاد رفاه و آسایش مردم تلاش نمود و این برخورد لازمه یک مدیر و مسئول است.
امام جمعه تبریز در ادامه خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باسمنج، بیان داشت: تاکید بنده تلاش شما درجهت حل مشکلات مردم بدور از هرگونه جناح بندی و سیاسی کاری است، مجموعه شهرداری یک نهاد کاملا غیرسیاسی است و باید با همدلی و تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری و سایر دستگاههای دولتی برای رفاه حال شهروندان فهیم باسمنج تلاش کنید.
حضرت آیت الله آل هاشم با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم توام با اخلاص باشد، اضافه کرد: باید با خلوص نیت از اقدامات خوب مدیران قبلی تمجید و ایرادات را هم برطرف و در جهت رفاه و رضایت مردم تلاش کنید.
وی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور، گفت: بسیج برای حفظ نظام تلاش نموده و بسیج به یک فرهنگ تبدیل و در سراسر جهان این فرهنگ بسط و اشاعه شده است.
امام جمعه تبریز در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس، حضور خانواده های معظم شهدای منطقه باسمنج را بسیار گرامی داشته و گفت: خانواده شهدا افتخار نظام و کشور هستند و ما هر چه داریم از خون شهدا است و باید قدردان ایثارگری و از خودگذشتگی این عزیزان باشیم.

*تمام تلاش خود را برای رضایتمندی شهروندان فهیم خواهیم کرد
یوسف عنصری که جدیدا به عنوان شهردار شهر توریستی باسمنج کار خود را شروع نموده است نیز در این دیدار ضمن تشکر از رهمنودهای معظم اله در جهت ارایه خدمات مطلوب به اهالی ولایتمدار باسمنج، گفت: بنده و همکاران تلاشگر در مجموعه شهرداری باسمنج، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا موجبات رضایتمندی شهروندان فهیم را جلب نماییم و بنده و همکاران، در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع به نحو احسن انجام و رعایت خواهیم کرد.
وی با اشاره پروژه حسینیه گلزار شهدای باسمنج، افزود: با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، حسینیه ای در شان و مقام شهدای گرانقدر باسمنج احداث شده و اقدامی شایسته از شورای اسلامی شهر دوره چهارم می باشد.
شهردار شهر توریستی باسمنج، با اشاره به پروژه فرهنگسرای باسمنج که با زیربنای ۷۵۰۰ متر مربع در حال احداث می باشد، تصریح کرد: ان شالله کلاسهای قرآن و آموزشی در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد و در کنار آن سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر برای برگزاری برنامه ها و مراسم دینی – مذهبی و همایش ها و سمینارها در حال احداث می باشد.
مهندس نورالدین الفدا رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارایه گزارشی در خصوص اقدامات شورای اسلامی شهر و همچنین معرفی پتانسیل ها و تاریخچه شهر باسمنج، از حضرت آیت الله آل هاشم برای حضور و سخنرانی در جمع اهالی ولایتمدار باسمنج از طرف شهرداری – شورای اسلامی شهر و اهالی دعوت بع عمل آورد.
شایان ذکر است: این دیدار به مناسبت هفته بسیج و انتخاب شهردار جدید باسمنج با هماهنگی شورای اسلامی شهر باسمنج ترتیب یافته بود.