عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امید است تبریز ۲۰۱۸ سکوی پرتابی برای حرکت‌های توسعه‌ای جدید برای شهر و استان باشد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس محمدحسین فرهنگی در مر اسم معارفه پنجاه و ششمین شهردار کلان‌شهر تبریز، اظهار کرد: ایرج شاهین‌باهر شاید تجربه اجرایی کمتری نسبت به سایر نامزدهای مطرح […]

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امید است تبریز ۲۰۱۸ سکوی پرتابی برای حرکت‌های توسعه‌ای جدید برای شهر و استان باشد.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس محمدحسین فرهنگی در مر اسم معارفه پنجاه و ششمین شهردار کلان‌شهر تبریز، اظهار کرد: ایرج شاهین‌باهر شاید تجربه اجرایی کمتری نسبت به سایر نامزدهای مطرح برای شهرداری تبریز داشته باشند اما ویژگی‌های دارند که ایشان را تبدیل به مناسب‌ترین گزینه برای این سمت می‌کند.
وی افزود: شرایط سنی ایشان طوری است که از سنین بالاتر به جوان‌ترها نزدیک‎تر و بالطبع دارای روحیه شاداب و پرانرژی‌تری هستند.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحصیلات آقای شهین باهر شهرسازی است که نیاز مبرم تبریز برای مدیریت شهری به شمار می‌رود و اگر دانش خود را به اقدامات اجرایی پیوند بزنند اتفاقات بسیار مطلوبی در انتظار تبریز خواهد بود.
فرهنگی با بیان اینکه ویژگی سوم شهردار جدید تبریز، بودن وی در رأس نظام مهندسی است که با تعامل مناسب با مدیریت شهری می‌توانند به اقدامات موثری منجر شود، افزود:مدیریت می‌تواند از ضعیف‌ترین ملت‌ها قوی‌ترین ملت‌ها را بسازد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: در تبریز یک میدان مرکزی مهم برای اجتماعات که در شأن تبریز باشد وجود ندارد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امید است تبریز ۲۰۱۸ سکوی پرتابی برای حرکت‌های توسعه‌ای جدید برای شهر و استان باشد.