رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: برای اعتلای ورزش تکواندو و علاقه مندی جوانان به این ورزش به دنبال حمایت و جذب اسپانسر در این ورزش هستیم. به گزارش شرح آنلاین، جعفر رنجبرپور  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات لیگ استانی تکواندو با عنوان استقبال از تبریز ۲۰۱۸ […]

رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: برای اعتلای ورزش تکواندو و علاقه مندی جوانان به این ورزش به دنبال حمایت و جذب اسپانسر در این ورزش هستیم.

به گزارش شرح آنلاین، جعفر رنجبرپور  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات لیگ استانی تکواندو با عنوان استقبال از تبریز ۲۰۱۸ از روز چهارشنبه در تبریز آغاز شد که از ویژگی های این دور از مسابقات می توان به برگزاری نخستین دوره لیگ استانی بانوان در تاریخ استان و استقلال فعالیت هیات تکواندو تبریز و هیات تکواندو استان اشاره کرد.
رنجبرپور خاطر نشان کرد: برگزاری این نوع مسابقات در اعتلای ورزش تکواندو استان بوده و امید است با همت و همیاری مسئولان استانی به این موفقیت دست یابیم.
وی، آشنایی بیشتر تکواندوکاران با نحوه برگزاری مسابقه ها و سیستم هوگوی الکترونیکی و حضور آگاهانه ورزشکاران در میدان مسابقات کشوری از دیگر اهداف برگزاری این رقابت هاست.
وی اضافه کرد: این رقابت ها در رده سنی نوجوانان و‌ جوانان سطح کمربند قرمز و‌ مشکی جمعا با شرکت ۷ تیم، در بخش بانوان و رده سنی خردسالان و نونهالان سطح قرمز و مشکی ۹ تیم و تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ تکواندو باشگاه های تبریز با حضور ۱۰ تیم انجام می شود.
رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مکان اصلی مسابقات خانه تکواندو استان خواهد بود اضافه کرد: اگر تیم در مرحله رفت و برگشت خواهان میزبانی باشند در آن شهر مسابقه برگزار خواهد شد در غیر این صورت مرکزیت مسابقات تیم ها در خانه تکواندو استان با ۸۴۱ متر مربع که اخیرا از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل و مشغول تجهیز آن هستیم برگزار می شود.