مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی  از گازرسانی به ۶۵۳ واحد صنعتی جدید در استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اآذربایجان شرقی ، توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت : بر اساس ظرفیت های ایجاد شده از […]

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی  از گازرسانی به ۶۵۳ واحد صنعتی جدید در استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اآذربایجان شرقی ، توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت : بر اساس ظرفیت های ایجاد شده از مصوبه شورای اقتصاد شرکت گاز استان عملیات گازرسانی به ۶۵۳ واحد صنعتی استان که در حال حاضر از سوخت مایع استفاده می کنند در سال های ۹۶ و ۹۷ در دستور کار خود قرار گرفته است .
توحیدی اظهار داشت :‌عملیات اجرایی این مصوبه در شرکت گاز استان آغاز گردیده و در طی ۹ ماه سال جاری به تعداد ۱۳۴ واحد معادل ۲۱ درصد واحدهای صنعتی هدف گذاری شده ، گازرسانی یا نزدیک رسانی شده است که پیش بینی می گردد تا آخر سال این رقم به بیش از ۴۰ درصد افزایش یابد.
وی ظرفیت گازرسانی در منطقه آزاد ارس به میزان ۱۵۰ هزار مترمکعب در ساعت ، احداث ایساگاه شهرک صنعتی بعثت ،احداث ایستگاه خضرلو ، احداث ایستگاه شهرک فناوری های پیشرفته سهند ۴ ، گازرسانی به شهرک های صنعتی اسکو ، بستان آباد ، ملکان ، هادیشهر و گازرسانی به کارخانجات آسفالت سازمان عمران شهرداری و کرجان را از اهم برنامه های در دست اجرای این شرکت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش گازرسانی به صنایع دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان صیانت از تولید و اشتغالزایی پایدار را از اولویت های اصلی شرکت گاز استان دانست و افزود :‌ شرکت گاز استان در راستای حفظ محیط زیست و بهیود شرایط زیست محیطی تاکنون بالغ بر ۷۵۷۰ واحد صنعتی عمده و جزء را در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نموده است.
وی افزود : تا پایان ۹ ماهه سال جاری در شرکت گاز استان ۴۰۰ میلیارد ریال برای گازرسانی در بخش صنعت هزینه شده است.
وی در خاتمه با بیان اینکه زیر ساخت های گازرسانی در سراسر استان ایجاد شده است افزود : شرکت گاز استان آمادگی دارد به تناسب درخواست ها نسبت به عقد قراردارد و تأمین جریان گاز متقاضیان در تمامی بخش های مختلف اقدام نماید.