هافبک تراکتورسازی با حضور سرمربی جدید در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. سینا عشوری هافبک باتجربه تراکتورسازی بعد از مصدومیتی که گریبانش را گرفت و مدت زیادی از میادین فوتبال دور بود، در بازگشت به ترکیب تراکتورسازی نتوانست آنطور که باید عملکرد مطلوبی داشته باشد. در این شرایط یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور او […]

هافبک تراکتورسازی با حضور سرمربی جدید در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

سینا عشوری هافبک باتجربه تراکتورسازی بعد از مصدومیتی که گریبانش را گرفت و مدت زیادی از میادین فوتبال دور بود، در بازگشت به ترکیب تراکتورسازی نتوانست آنطور که باید عملکرد مطلوبی داشته باشد.

در این شرایط یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور او را در لیست مازاد نیم فصل قرار داد اما باشگاه با این بازیکن فسخ قرارداد نکرد. نام عشوری در لیست تراکتورسازی باقی ماند و حالا که جدایی یحیی گل محمدی از جمع سرخپوشان قطعی شده ، این بازیکن قرار است با حضور سرمربی جدید به تمرینات برگردد.

عشوری در این باره گفت: «من به تراکتورسازی بسیار وابسته هستم و ترجیح دادم در این مدت با هیچ تیمی وارد مذاکره نشوم. الان هم طی صحبتی که با آقای آجورلو داشتم، قرار شد از چند روز دیگر به تمرینات برگردم و برای تیم محبوبم بازی کنم.»