معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور در اولویت فعالیت های عمرانی شرکت های استانی قرار دارد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از  ایرنا، فتحعلی محمدزاده  در تبریز اظهار کرد: محدودیت های مالی موجود ما را ملزم می کند تا منابع مالی خود را […]

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور در اولویت فعالیت های عمرانی شرکت های استانی قرار دارد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از  ایرنا، فتحعلی محمدزاده  در تبریز اظهار کرد: محدودیت های مالی موجود ما را ملزم می کند تا منابع مالی خود را هدفمندتر از گذشته و با لحاظ اولویت ها هزینه کنیم و در این راه افزایش دقت در اجرا و برآورد قیمت پروژه های عمرانی ضروری است.
وی افزود: در عین حال تامین و ارتقای زیرساخت های شهرک های صنعتی موجود نیز جزو اولویت های کاری ماست و در این راه نیز برای رسیدن به تعهدات خود از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه موضوع ایجاد یک شهرک نمونه در هر استان از سوی مدیرعامل سازمان طرح شده است، گفت: این اقدام در راستای معرفی چشم انداز مد نظر در شهرک صنعتی به میهمانان و هیات های اقتصادی داخلی و خارجی صورت می پذیرد.
محمدزاده ادامه داد: همچنین ایجاد ارتباط مستمر مردم با شهرک های صنعتی و ایجاد زمینه برای حضور مردم در شهرک ها تحت عنوان ایجاد نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و مسابقات ورزشی نیز مورد تاکید مدیرعامل سازمان است.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به بازنگری ضوابط ساخت و ساز در شهرک های صنعتی، گفت: مشکل پایان کار ۸۴۸ واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کشور با این بازنگری برطرف شده است.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در جریان سفر به تبریز نشستی با اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی در خصوص انتخاب شهرک نمونه آذربایجان شرقی  و همچنین نشستی به منظور بررسی اراضی اوقافی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با مدیرکل اوقاف استان داشت.
آذربایجان شرقی دارای ۵۴ شهرک و ناحیه صنعتی است.