معصومه درخشان خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز مقام برتر سومین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر را در بخش آزاداندیشی به خود اختصاص داد. به گزارش شرح آنلاین ،مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و با معرفی نفرات برتر در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد. این دوره از […]

معصومه درخشان خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز مقام برتر سومین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر را در بخش آزاداندیشی به خود اختصاص داد.

به گزارش شرح آنلاین ،مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و با معرفی نفرات برتر در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.
این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفت محور شامل، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تروریسم، آزاد‌اندیشی، عمل انقلابی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و موضوع آزاد در قالب‌های  مصاحبه، گزارش ، خبر، یادداشت، فیلم، عکس و کلیپ مورد داوری قرار گرفت.
معصومه درخشان، خبرنگار خبرگزاری فارس با گزارش « کورس تجملات در مراسم عزاداری زنانه» در بخش آزاد‌اندیشی رتبه اول این جشنواره را کسب کرد.
وی پیش از این در اولین جشنواره  استانی رسانه‌ای ابوذر نیز در حوزه «امر به معروف و نهی از منکر»  رتبه اول جشنواره استانی ابوذر را به خود اختصاص داده بود و این اثر به مرحله کشوری راه یافته بود.
سومین جشنواره سراسری  رسانه‌ای ابوذر با هدف شناسایی نخبگان رسانه‌ای، توانمندسازی خبرنگاران، ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه برگزار شد.