عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: اگر با اظهار نظر در خصوص موضوعات مختلف، از سوی برخی افراد به تندروی متهم می‌شویم، حاصل دردی است که می‌کشیم و این درد هم حاصل آگاهی و اشرافی است که نسبت به مسائل داریم. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز، فرج قلیزاده خطاب […]

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: اگر با اظهار نظر در خصوص موضوعات مختلف، از سوی برخی افراد به تندروی متهم می‌شویم، حاصل دردی است که می‌کشیم و این درد هم حاصل آگاهی و اشرافی است که نسبت به مسائل داریم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز، فرج قلیزاده خطاب به شهردار تبریز اظهار داشت: اگر تا به امروز حتی یک نفر را برای استخدام به ایشان معرفی کرده‌ام، شرف انسانی را در نظر گرفته و در همین جا اعلام کنند!
وی در پاسخ به سخنان شهردار تبریز در نشست علنی بیست و هشتم، عنوان داشت: من اپوزیسیون نیستم ، بلکه نماینده مردم هستم از این رو موافقم که در شرایط بحرانی شهر، اگر دست به دست هم ندهیم موفق نخواهیم شد.
قلیزاده ادامه داد: در چنین شرایطی باید آستین‌ها را بالا بزنیم و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای تبریز کار کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز در عین حال خاطرنشان کرد: اگر با اظهار نظر در خصوص موضوعات مختلف، از سوی برخی افراد به تندروی متهم می‌شویم، حاصل دردی است که می‌کشیم و این درد هم حاصل آگاهی و اشرافی است که نسبت به مسائل داریم.
قلیزاده، در ادامه با خطاب قرار دادن خبرنگاران حاضر در صحن علنی عنوان داشت: از شما عزیزان می‌خواهم بدون هیچ ابایی از انتشار واقعیات کوتاهی نکنید و شرافت قلم خود را برای خوش آمد چند مدیر خدشه‌دار نسازید!
عضو شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، اظهار داشت: با وجود بدهی‌های کلانی که شهرداری در حال حاضر دارد، رقم سوال انگیزی را برای سال آینده در نظر گرفته است و از این بابت باید اعلام کنم که واقعا نگران شده‌ام!
قلیزاده افزود: با تعبیر «رقم‌سازی و عددسازی» برای لایحه بودجه موافقم و اعتقاد دارم این رقم سازی به دلیل آن است که شهرداری مجبور است بدهی‌هایش را به هر نحو ممکن جبران کند.
این عضو شورای شهر با اشاره به فراوانی کارکنان مازاد نیاز در مجموعه شهرداری، گفت: انباشت این نیروها برای شهرداری تبریز در حکم سم مهلک است اما می‌دانم که نه شورا و نه شهرداری قادر به تعدیل این نیروها نیستند!
قلیزاده افزود: به عنوان یک پیشنهاد برای مدیریت وضعیت نابسامان کارکنان مازاد، معتقدم باید این نیروها را در خدمات مختلف از جمله فضای سبز و … به کار گیریم و با متوقف ساختن برون سپاری وظایف شهرداری، از هدر رفت منابع جلوگیری کنیم.