سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پدیده تیمی خیلی خوب است و به‌همین خاطر هم امتیاز گرفتن در مقابل چنین تیمی معنای خاصی برای ما دارد به گزارش شرح آنلاین ، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برد سه بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول می‌خواهم بگویم […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پدیده تیمی خیلی خوب است و به‌همین خاطر هم امتیاز گرفتن در مقابل چنین تیمی معنای خاصی برای ما دارد

به گزارش شرح آنلاین ، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برد سه بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول می‌خواهم بگویم که ما ۲ هفته متوالی در مشهد بازی کردیم و هر ۲ بازی در یک ورزشگاه و چمن خیلی خوب و مقابل تماشاگران پرهیجان برگزار شد. همین‌طور که دیدید، اینجا فوتبال و حمایت هواداران از تیم‌هایشان نشان داد تفکر من برای آمدن به ایران، درست بوده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: ما ۲ بازی در مشهد انجام دادیم. من می‌خواهم در مورد ۲ بازی سخت و خارج از خانه این را بگویم که از اینکه گل نخوردیم، خوشحال هستم. در بازی قبلی مقابل مشکی‌پوشان در خط حمله ضعیف بودیم، اما امروز مخصوصاً در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و در نیمه دوم هم یک گل زیبا و خوب از ضربه ایستگاهی زدیم. در ادامه هم با ۲ گل پهلوان یک پیروزی شیرین به‌دست آوردیم. باید این را بگویم که پدیده تیمی خیلی خوب است. به‌همین خاطر هم امتیاز گرفتن در مقابل چنین تیمی معنای خاصی برای ما دارد.
ساغلام با اشاره به وضعیت تیمش افزود: یک دوره پرفشار در لیگ برتر ایران منتظر ما است. از یک طرف می‌خواهیم در جدول لیگ بالا بیاییم و از یک طرف هم می‌خواهیم تلاش کنیم که ایران را در لیگ قهرمانان سربلند کنیم. البته این دوره سختی برای یک مربی است، به‌خاطر اینکه شما پشت سر هم بازی می‌کنید و زمانی هم برای تمرین کردن ندارید. با این وجود اما باز هم بین بازی‌ها قرار است راهکارهای بهتر شدن و بهتر بازی کردن را به بازیکنانمان نشان بدهیم.
وی با اشاره به توانایی بازیکنانش گفت: امروز دیدیم که بازیکنان ما بازی بهتر از این را هم می‌توانند انجام بدهند، چون آن‌ها از هفته پیش تا کنون خیلی پیشرفت کردند. آن چیزی که خیلی مرا خوشحال می‌کند، انگیزه بازیکنانم برای یادگیری و انعکاس آن در زمین مسابقه است. یک بار دیگر از تمام کسانی که در مشهد از ما میزبانی کردند، تشکر می‌کنم. برای مشکی‌پوشان و پدیده در بازی‌های بعد آرزوی موفقیت می‌‌کنم.
ساغلام در مورد صحنه‌ای که داور بازی آن را در داخل محوطه تیمش تمارض تشخیص داد، گفت: من این موقعیت را دقیق ندیدیم، اما بعد از مسابقه نگاه می‌کنم و نظرم را می‌گویم.
وی در مورد وضعیت تیمش در نقل‌ و انتقالات گفت: باید روراست باشیم و این را صادقانه به شما بگوییم. ما به‌خاطر یکسری از مشکلات و موانعی که داشتیم، در اول فصل محروم بودیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم و یک تعداد از بازیکنان را هم از دست دادیم.
وی افزود: تراکتورسازی در نیم‌فصل بازیکنانی که می‌خواست را نتوانست به‌طور کامل جذب کند. الان ۲ بازیکن جدید برای ما آمده است، ولی آن‌ها هم به‌خاطر مسائل اداری مشکلاتی داشتند. از یک تاریخی به بعد بازیکنان آزاد بودند و می‌توانستیم آن‌ها را جذب کنیم، اما به‌خاطر یکسری مسائل نتوانستیم کارمان را به سرانجام برسانیم.
ساغلام در ادامه تصریح کرد: کار اصلی ما این است که از جایگاه فعلی‌مان در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران خیلی زود دور شویم و به رده‌های بالاتر صعود کنیم. در وهله دوم لیگ قهرمانان آسیا هم برای ما خیلی مهم است که بتوانیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم. سعی می‌کنیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بهترین کارمان را که می‌توانیم بکنیم، انجام دهیم.