سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: بازی امروز مقابل تیم پالایش نفت آبادان یک ماراتن به تمام معنا بود و بازیکنان ما نشان دادند که توانایی بالایی دارند. به گزارش شرح آنلاین ،مهران حاتمی با اشاره به بزرگی و با تجربه بودن تیم پالایش نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: تیم مقابل از چند مهره […]

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: بازی امروز مقابل تیم پالایش نفت آبادان یک ماراتن به تمام معنا بود و بازیکنان ما نشان دادند که توانایی بالایی دارند.

به گزارش شرح آنلاین ،مهران حاتمی با اشاره به بزرگی و با تجربه بودن تیم پالایش نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: تیم مقابل از چند مهره که در تیم ملی بازی می کنند برخوردار بود و بازیکنانم نشان دادند که هیچ چیز از این تیم کم ندارند.
حاتمی خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم بسکتبال شهرداری تبریز تداوم قدرتش را حفظ کند و در آینده به تیم بزرگی تبدیل شود.
وی در خصوص انجام بازی فینال اذعان کرد: ما در طول لیگ تمام سعی خود را بکار بستیم و تمرینات کافی را انجام دادیم و مطمئن هستم این بازی را هم مثل بازی های دیگر با موفقیت تمام خواهیم کرد.

تیم بسکتبال شهرداری تبریز روز پنجشنبه با برد ۹۹ بر ۹۲ از سد تیم پالایش نفت آبادان گذشت تا برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان به فینال این مسابقات راه پیدا کند.