گل دیرهنگام فرزاد حاتمی ۲ دقیقه قبل از سوت پایان تراکتورسازی را همچنان در جاده موفقیت نگاه داشت. به گزارش شرح آنلاین، گل اول این مسابقه توسط حسین بادامکی (۲۷) برای سیاه جامگان به ثمر رسید اما مهدی زاده (۱+۴۵) و حاتمی (۸۸) با دو گل سرنوشت ساز تراکتور را در رده دوم جدول در […]

گل دیرهنگام فرزاد حاتمی ۲ دقیقه قبل از سوت پایان تراکتورسازی را همچنان در جاده موفقیت نگاه داشت.

به گزارش شرح آنلاین، گل اول این مسابقه توسط حسین بادامکی (۲۷) برای سیاه جامگان به ثمر رسید اما مهدی زاده (۱+۴۵) و حاتمی (۸۸) با دو گل سرنوشت ساز تراکتور را در رده دوم جدول در قامت یک مدعی حفظ کردند. سیاه جامگان هم با ۱۷ امتیاز همچنان در منطقه خطر باقی مانده است.

ترکتوری ها موفق شدند طلسم پیروز نشدن خود در مشهد و برابر سیاه جامگان را بشکنند و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

با آغاز نیمه اول سیاه جامگان نیز حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کرد، آنها که نمی خواستند در این بازی بازنده باشند از همان دقایق ابتدایی نیمه اول به دنبال گلزنی بودند و در نهایت توانستند خیلی زود گلزنی کنند، شاگردان عزیزی در این بازی و خصوصا در نیمه اول، چیزی کمتر از حریف خود نداشتند و به همین دلیل با اعتماد به نفس بالا سعی در کسب پیروزی بر حریف خود داشتند، آنها در حالی که دقیقه ای تا پایان نیمه اول باقی مانده بود اسیر حریف شدند و با تساوی به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم این تراکتوری ها بودند که سعی داشتند تا هر طور که شده در برابر حریف خود به پیروزی برسند، آنها در این نیمه بیشتر از حریف خود حمله می کردند و با رهبری کرار، بارها تا فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت موفق نشدند، البته در این میان نمی توان از بازی خوب سیاه جامگان نیز گذشت چرا که بازیکنان این تیم با استفاده از ضدحملات خطرناک خود چند بار دروازه تراکتورسازان را با خطر روبه رو ساختند.

به مانند نیمه اول، در نیمه دوم نیز در حالی که دقایقی تا پایان بازی باقی مانده بود این تراکتوری ها بودند که توانستند گلزنی کنند و برتری خود را به اثبات برسانند، آنها با این سه امتیاز کماکان یکی از تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی به حساب می آیند.

شرح گل‌ها:

سیاه جامگان۱ تراکتورسازی ۰(دقیقه ۲۷، حسین بادامکی): حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان در میانه های میدان پاس مدافع تراکتور را قطع کرد و با سرعت به سمت دروازه این تیم حرکت کرد. سپس در موقعیت تک به تک با یک بغل پا دروازه اخباری را باز کرد.

سیاه جامگان ۱ تراکتورسازی ۱(دقیقه ۱+۴۵، محمدرضا مهدی زاده): یکی از آخرین حملات تراکتوری ها در نیمه اول یک گل به موقع برای این تیم به همراه داشت و در این لحظه و در شلوغی محوطه جریمه، پاس بلند تبریزی ها به ابراهیمی رسید و او نیز با پاسی کوتاه و دیدنی مهدی زاده را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را به قعر دروازه سیاه جامگان فرستاد.

سیاه جامگان ۱ تراکتورسازی ۲(دقیقه ۸۹، فرزاد حاتمی): تراکتوری ها باز هم در دقایق نیمه موفق به گلزنی شدند، آنها این بار از روی نقطه کرنر و با ارسال کرار جاسم، با ضربه سر فرزاد حاتمی موفق شدند به گل دوم خود برسند.