نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دولت قبلی امضاهای خود را پس گرفتند و خیانت بزرگی کردند، امیدوارم در دوره آتی انتخابات مردم به آنها رأی ندهند. به گزارش شرح آنلاین به نقل از  فارس ، نادر قاضی‌پور ظهر امروز در جمع […]

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دولت قبلی امضاهای خود را پس گرفتند و خیانت بزرگی کردند، امیدوارم در دوره آتی انتخابات مردم به آنها رأی ندهند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از  فارس ، نادر قاضی‌پور ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه بناب در همایشی تحت عنوان«اقتصاد و بررسی بودجه سال ۹۷» که به همت جامعه اسلامی دانشگاه بناب ترتیب یافته بود، با بیان اینکه کشور را نمی‌توان با قرض خارجی اداره کرد؛ اظهار داشت: جوانان و سازندگان آینده کشور نباید بگذارند کشور با قرض اداره شود.
وی تصریح کرد: در آینده فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود، باید خزانه پر را به ایشان تحویل دهیم و این در حالی است که رئیس جمهور آینده کشور هرکس که باشد اگر خاک را طلا کرده و تحویل وی دهیم، باز کشور با کسری بودجه مواجه خواهد شد.
اعتبارات کشور را صرف جشنواره‌های بی‌خود و مسافرت‌های بی‌حساب برای آقازاده‌ها می‌کنیم / بنده اعتراف می‌کنم ما نمایندگان لیاقت برخورد با این افراد را نداریم
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه به‌جای صرفه‌جویی در کشور، اعتبارات را صرف جشنواره‌های متعدد بی‌خود و مسافرت‌های بی‌حساب برای آقازاده‌ها می‌کنیم و بنده اعتراف می‌کنم ما نمایندگان لیاقت برخورد با این افراد را نداریم و شما جوانان به عنوان آینده‌سازان این کشور حق دارید ما را محاکمه و بازخواست کنید.
قاضی‌پور سپس با انتقاد از چاپ اوراق مشارکت در لایحه بودجه سال ۹۷ کشور تصریح کرد: چاپ اوراق مشارکت بدون حساب و کتاب در لایحه بودجه سال ۹۷ ادامه می‌یابد و باید گفت که آیا با پول و قرض کردن می‌توان کشور را اداره کرد.
وی با بیان اینکه حجم بودجه سال آینده ۶۰ درصد افزایش یافته و این به معنای کاهش ارزش پول ملی و شکاف بین حقوق اغنیاء،کشاورزان و کارگران است؛ گفت: آیا لایحه موجب بیچاره‌تر شدن مستضعفان و پولدارشدن اغنیاء و سوءاستفاده غارتگران و رانت‌خواران نمی‌شود؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در ۹۷ قرار بود بودجه در راستای حمایت از حق و حقوق کارگران باشد که متأسفانه از کارگر برای دولت هزینه کردند.
قاضی‌پور با بیان اینکه دولت آقای روحانی پیر و خسته است؛ گفت: وزرای دولت توان و روحیه رسیدگی به درخواست‌های مردم را ندارند.
نباید اجازه داد تا دوتابعیتی‌ها و جاسوس‌ها در اداره کشور نقش داشته باشند/ هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر در دولت دوتابعیتی هستند
وی یادآور شد: نباید اجازه داد تا دوتابعیتی‌ها و جاسوس‌ها در اداره کشور نقش داشته باشند، هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر در دولت دوتابعیتی داریم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با پیش‌بینی این مطلب که اگر ۷۰ تا ۸۰ درصد بودجه سال ۹۷ تحقق یابد، شاهد جهش در کشور در زمینه استغال و رونق اقتصادی خواهیم بود؛ تصریح کرد: ولی به نظر می‌رسد افرادی که دنبال فساد و انجام سفرهای خارجی و واردات هستند، نخواهند گذاشت این موضوع تحقق یابد.
نماینده به‌جای اینکه کیف به دست دولت باشد، باید نوکر این ملت باشد
قاضی‌پور با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در پیشگاه مردم جوابگو باشند؛ گفت: نماینده به‌جای اینکه کیف به دست دولت باشد، باید نوکر این ملت باشد.

وی همچنین با بیان اینکه شما نخبگان جامعه در آینده اداره کشور را در دست خواهید گرفت؛ افزود: نگذارید بر اداره کشور و دانشگاه‌ها افراد سوسول حاکم شوند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید وطن‌دوست بوده و به کشور خود تعصب داشته باشیم، از این رو کشور ما کشور ثروتمندی است ولی توزیع ثروت ناعادلانه است و تا زمانی که برخی افراد از ساختمان‌های شیشه ای برای این ملت و کشور تصمیم بگیرند، وضع کشور به همین منوال خواهد بود.