روز نخست مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در تبریز با برتری هفت بر سه ملی پوشان کشورمان مقابل حرییفان خود پایان یافت. به گزارش ایرنا، دور اول رقابت های آسیایی اسنوکر از ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه در سالن ورزشی صدرای تبریز شروع شد و ملی پوشان کشورمان به ترتیب زیر مقابل حریفان خود به میدان […]

 روز نخست مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در تبریز با برتری هفت بر سه ملی پوشان کشورمان مقابل حرییفان خود پایان یافت.

به گزارش ایرنا، دور اول رقابت های آسیایی اسنوکر از ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه در سالن ورزشی صدرای تبریز شروع شد و ملی پوشان کشورمان به ترتیب زیر مقابل حریفان خود به میدان رفتند؛
سیاوش مزینی مقابل ایکراوی آنگ کام، حریف تایلندی خود با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست یافت.
امیر سرخوش، کالام لا از هنگ کنگ را با نتیجه چهار بر ۲ از پیش رو برداشت.
علیرضا خداپرست به مصاف بابار مسیح از کشور پاکستان رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر و شکست بازیکن ایرانی به پایان رسید
حامد ذره دوست نیز مقابل بشر عبدالمجید از کشور قطر به پیروزی چهار بر یک دست یافت.
دور دوم این رقابت ها با انجام ۶ بازی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار شد که علی قره گوزلو به مصاف مالک جد الله از کشور فلسطین رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد؛ همچنین احسان حیدری نژاد با چان چویی فی از کشور هنگ کنگ رقابت کرد که نتیجه این دیدار هم چهار بر یک به نفع ملی پوش کشورمان پایان یافت.
در دور سوم این بازی ها نیز که از ساعت ۱۸ آغاز شد، حامد زره دوست با حریفی از پاکستان و امیر سرخوش با حریفی از کشور عراق به رقابت پرداختند که نتایج این دور هم به ترتیب سه بر چهار به نفع پاکستان و چهار بر یک به سود ایران خاتمه یافت.
همچنین سیاوش موزنی مقابل حریفی از کشورعراق چهار بر ۲ پیروز شد، اما علیرضا خداپرست مقابل حریفی از کشور هنگ کنگ چهار بر ۲ به شکست تن داد.
گفتنی است در حاشیه برگزاری این رقابت ها، مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا تبریز برگزار شد.
در این مراسم که جوزف لو، رییس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا، داریوش گورال، مسئول آی تی کنفدراسیون آسیایی و جهانی و همچنین هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان حضور داشتند، اعضای تیم های حاضر در این مسابقات معرفی شدند.
معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مراسم گشایش این مسابقات گفت: برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ نقطه عطفی در ورزش اسنوکر استان و بلکه کشورمان محسوب می شود.
حبیب ستوده نژاد افزود: حضور ۱۰ کشور در این رقابت ها سطح این رویداد ورزشی را بالا برده و وظیفه ما را در برگزاری این رقابت ها سخت تر می کند.
وی اظهار کرد: از فدراسیون بولینگ و بیلیارد به خاطر اعطای این میزبانی به شهر زیبای تبریز سپاسگزاریم و امیدوارم که میزبان شایسته ای برای مهمانان باشیم.
سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور کشورهای ایران، قطر، تایلند، پاکستان، هنگ کنگ، فلسطین، عراق، میانمار، هند و افغانستان در سالن ورزشی صدرای تبریز در حال برگزاری است.