پیراهن شماه ۱۲ تیم ملی فوتبال امروز (یکشنبه) به عنوان یار دوازدهم تیم ایران به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اهدا می شود. به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایرنا، در آستانه عزیمت تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه، رییس جمهوری کشورمان امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با بازیکنان […]

پیراهن شماه ۱۲ تیم ملی فوتبال امروز (یکشنبه) به عنوان یار دوازدهم تیم ایران به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اهدا می شود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایرنا، در آستانه عزیمت تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه، رییس جمهوری کشورمان امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیدار خواهد کرد.

در این دیدار علاوه بر اعضای تیم ملی فوتبال و کادر فنی؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسوولان فدراسیون فوتبال نیز حضور دارند.

اواسط خرداد ماه سال گذشته و در جریان دیدار ملی پوشان فوتبال ایران با رئیس جمهوری نیز، پیراهن شماره ۱۷ تیم ملی به رئیس جمهور اهدا شده بود.

بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی از تاریخ ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سالجاری به میزبانی روسیه و در ۱۱ شهر این کشور برگزار می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم این پیکارها با تیم های پرتغال، مراکش و اسپانیا همگروه است.

با احتساب این دوره، تیم ملی ایران ۵ بار در رقابت های جام جهانی حضور داشته است.