مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اینکه با افزایش دما در تابستان سال جاری با قطعی برق مواجه خواهیم بود، خواستار مشارکت مردم در مصرف صحیح برق شد. افشین روشن میلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و لزوم صرفه جویی در […]

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اینکه با افزایش دما در تابستان سال جاری با قطعی برق مواجه خواهیم بود، خواستار مشارکت مردم در مصرف صحیح برق شد.

افشین روشن میلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، برای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی مشارکت تمامی اقشار جامعه در زمینه‌ صرفه جویی در مصرف برق ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت فرهنگ صحیح انرژی برق ادامه داد: اگر مشترکان مصرف برق خود را بین ساعات ۱۲ظهر تا ۶ عصر مدیریت کنند همچون سال های گذشته تابستانی بدون خاموشی سپری خواهیم کرد.
روشن میلانی با بیان اینکه میزان تولید و مصرف برق در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برابر است، گفت: میزان تولید برق منطقه سه هزار و ۱۵۰ مگاوات و مصرف سه هزار و ۲۰۰ مگاوات است.
وی از مشترکان برق خواست: در فصل تابستان مصرف برق خود را بین سه الی پنج درصد در ساعات پیک مصرف کاهش دهند.