اسداله خدیوی به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی معرفی شد به گزارش خبرنگار شرح آنلاین ،در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان که ظهر امروز شنبه با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد از زحمات رئیس پیشین رحیم بدری تقدیر و طی حکمی اسداله خدیوی به عنوان […]

اسداله خدیوی به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی معرفی شد

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین ،در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان که ظهر امروز شنبه با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد از زحمات رئیس پیشین رحیم بدری تقدیر و طی حکمی اسداله خدیوی به عنوان رئیس این مجموعه علمی معرفی شد.

در آیین تودیع و معارفه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر نقش محوری این دانشگاه در آینده کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاهی برای تربیت زیر ساخت نفرات تاثیر گذار بر آینده انقلاب اسلامی پیشروترین مجموعه علمی آموزشی کشور تلقی شده و این نقش تاکنون تنها از سوی رهبر معظم انقلاب ارج نهاده شده است.

طاهر روشندل با اشاره به اینکه منشاء تحولات زیر ساختی هر کشور ریشه در امر آموزش و پرورش دارد افزود: مشکلات موجود در کشور ما ریشه در فرهنگ و نحوه تربیت جامعه دارد که غفلت از تربیت معلمان در گذشته موجب بروز چنین مشکلاتی برای کشورمان شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون کشور با کمبود ۸۰ هزار نفر معلم برای بدنه آموزش و پرورش مواجه است و جذب فله ای مدرسان غیر متخصص برای مدارس نتایج منفی و گاه جبران ناپذیر در پی دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به حساسیت امر تعلیم و تربیت برای کشور ادامه داد: کار این دانشگاه تربیت و تقویت ریشه هاست و آموزش عالی نقشی در این مسیر ندارد اما سنگینی این امور حساس و انسان ساز بر دوش مجموعه دانشگاه فرهنگیان است.

وی از سیاست های اصلی این دانشگاه در انتخاب مدیران را اتکا به نیروهای داخلی آن و پرهیز از جناح گرایی های معمول سیاسی کشور عنوان کرد و بیان داشت: این دانشگاه میدانی برای عرض اندام های سیاسی نیست و تنها در مسیر انقلاب اسلامی به تربیت نیروهای ارزشمند می پردازد اما در همراهی با سیاست های دولت کوتاهی نمی کند.

اسداله خدیوی به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی دکترای مدیریت آموزشی را داراست و عناوینی چون پژوهشگر نمونه کشوری، عضویت در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و تالیف بیش از ۲۰ کتاب در حوزه مسایل تربیتی و آموزشی را در کارنامه خود دارد.