مدیرکل پست آذربایجان شرقی از پیشتازی مجموعه تحت مدیریت خود در بسیاری از شاخص های کشوری خبر داد. محمد پوربزرگ در گفت و گو با خبرنگار شرح آنلاین ، ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: اداره کل پست آذربایجان شرقی توانسته است در مرداد ماه گذشته سال جاری رتبه اول در زمینه توزیع مناسب مرسولات […]

مدیرکل پست آذربایجان شرقی از پیشتازی مجموعه تحت مدیریت خود در بسیاری از شاخص های کشوری خبر داد.

محمد پوربزرگ در گفت و گو با خبرنگار شرح آنلاین ، ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: اداره کل پست آذربایجان شرقی توانسته است در مرداد ماه گذشته سال جاری رتبه اول در زمینه توزیع مناسب مرسولات و تحقق درآمد در سطح کشور را کسب کند.

وی افزود: این استان جزو هشت استان بزرگ کشور در رقابت های درون سازمانی بوده و در پنج ماه گذشته توانسته است رتبه نخست شاخص توزیع با درصد ۹۶ را کسب و با رشد ۱۸ درصدی درآمدها در همین مدت در صدر گروه هشت قرار گیرد.

پوربزرگ با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات در طی همین مدت نیز گفت: طی پنج ماه گذشته حدود ۲۴ میلیون ترافیک در این اداره کل داشته ایم که این امر موجب تحقق ۸۹ درصدی پیش بینی درآمدی و کسب رتبه نخست سطح کشور شده است.

استقبال مردم از خرید های اینترنتی

مدیرکل پست استان با مناسب دانستن استقبال مردم از خریدهای اینترنتی اظهار داشت: سال گذشته این مجموعه با ۷۲ فروشگاه مجازی طرف قرارداد بوده که امسال این رقم به ۱۴۲ فروشگاه افزایش یافته که این امر در سایه اعتماد سازی مجموعه پست استان با کاهش مرجوعی مرسولات به کمتر از ۲۵ درصد میزان استاندارد کشوری ممکن شده است.

پوربزرگ ادامه داد: در حال حاضر میزان مرجوعی های پست استان در تبریز به ۱۵ درصد و در شهرستان ها به ۲۰ درصد کاهش یافته که این امر بر استاندارد کشوری تاثیر و سایر شرکت های پستی ملزم به اجرای آن خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد شفاف این مجموعه در استان رمز موفقیت های به دست آمده است ابراز داشت: برنامه محوری، تکریم ارباب رجوع و اخلاق محوری در بین همکاران، ما را در رسیدن به جایگاه کنونی یاری رسانده است.

شرکت پست ایران رتبه دهم آسیا و ۴۸ اتحادیه جهانی پست را داراست و توانسته است مقام دوم و سوم کیفیت سرویس و سرویس پیشتاز را در سطح جهان کسب کند.