چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند. گویا، تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله […]

چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند. گویا، تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

به گزارش شرح آنلاین- امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی فرد یا افرادی ناشناس تیراندازی شد. طبق مشاهده ات این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر ۹۲ زرهی اهواز صورت گرفت. منبع
توضیحات خبرنگار شبکه خبر درباره حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح در اهواز
گزارش ایسنا حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست. گزارش حاکی از آن است که تیراندازی حدود ۱۰ دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.
تصویر از: حاجی نجف. خبرگزاری ایسنا
آنگونه که تسنیم نوشته است گویا، تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند. خبرنگار تسنیم می‌گوید، اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد. تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند. این خبر تکمیل می شود..