شهردار منطقه چهار با اشاره به اینکه پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در آخرین مراحل اجرایی قرار دارد، گفت: طرح امتداد قطران، به زودی افتتاح و تقدیم شهروندان می‌ شود. شرح آنلاین – شهریار: اکبر امجدی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ ای از حوزه منطقه۴، مربوط به بافت ناکارآمد شهری است، افزود: نوسازی […]

شهردار منطقه چهار با اشاره به اینکه پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در آخرین مراحل اجرایی قرار دارد، گفت: طرح امتداد قطران، به زودی افتتاح و تقدیم شهروندان می‌ شود.

شرح آنلاین – شهریار: اکبر امجدی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ ای از حوزه منطقه۴، مربوط به بافت ناکارآمد شهری است، افزود: نوسازی و توانمندسازی بافت فرسوده، از سیاست‌ های اجرایی این منطقه است و در دو سال گذشته، سعی شده طی یک اولویت منطقی، پروژه‌ های مسیرگشایی، عملیاتی شود.

وی یادآور شد: علی‌رغم افزایش چشمگیر هزینه‌های خدماتی و عمرانی، شهرداری منطقه۴ در مدیریت هزینه‌های جاری، وضعیت پایدار و باثبات داشته و فراتر از این موفقیت، در برنامه‌ های تملک و طرح‌ های عمرانی نیز روند فعال خود را ادامه داده‌ است.

امجدی پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار را در همین راستا مورد توجه قرار داد و گفت: مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار، در مسیری به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۴ متر، به آخرین بخش‌ های تکمیلی رسیده و پس از برخی فضاسازی‌ های جانبی، به زودی تقدیم شهروندان می‌ شود.

شهردار منطقه چهار با بیان اینکه تاثیرات مثبت این پروژه در حوزه‌ های عمرانی و اجتماعی نیز بارز است، نوسازی بافت ناکارآمد شهری، تعریض محدوده ترافیکی و تقویت خدمات محله‌‌ ای را از دیگر  نتایج این پروژه عنوان کرد.