عادی سازی روابط با یهودیان صهیونیست در سطح جهانی برنامه ای است که صهیونیسم بین الملل و ایادی آن از بدو بنیان نهاده شدن تخم نامشروع صهیونیسم در صدد اجرایی کردن آن بوده و هستند و در این بین عده ای خوش باور در داخل نیز آب بیار این آسیابان شده اند. شرح آنلاین – […]

عادی سازی روابط با یهودیان صهیونیست در سطح جهانی برنامه ای است که صهیونیسم بین الملل و ایادی آن از بدو بنیان نهاده شدن تخم نامشروع صهیونیسم در صدد اجرایی کردن آن بوده و هستند و در این بین عده ای خوش باور در داخل نیز آب بیار این آسیابان شده اند.

شرح آنلاین – رامین فرهودی/ در چند روز اخیر یکی از مسئولان فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز در اقدامی جالب اقدام به لایک نمودن صفحه اینستاگرامی یکی از کاربران فضای مجازی کرده که در آن به نوعی از سنت های آیینی یهود استقبال شده اما نکته حایز اهمیت، بی توجهی به نشان “ستاره شش گوش” به عنوان نماد صهیونیسم جهانی است که بر محراب یک کنیسه در یکی از شهرهای کشورمان حک شده است.

بگذریم که این عمل عامدانه یا غیرعامدانه بوده است، و البته همین امر نیز باری از مسئولیت فرد مقابل را کم نمی کند چرا که نشان از کوتاهی دیوار سیاسی وی دارد اما نکته اساسی این است که حمایت های مجازی و گاه حقیقی برخی از مسئولان کشورمان از برخی جریانات خزنده صهیونیسمی ایجاد شبهه و سوال می کند.

یادمان نرفته که رئیس دفتر دولت پیشین در صحن علنی مجلس به صراحت یهودیان ساکن در فلسطین اشغالی را شهورندان اسراییلی نامید و از نبود بغض و کینه در بین آنان و ملت ایران سخن گفت.جریان صهیونیسم بین المللی در مانیفست جهانی خود رسانه را عامل برتری و حکومت خود علیه غیر یهود عنوان کرده و این حقد و کینه تاریخی را به صراحت بیان داشته است.

خداوند متعال در قرآن کریم ذیل آیات شریفه ۱۴ و ۱۵ سوره مجادله می فرماید” الم تر الی الذین تولوا قومـا غضب الله علیهم ما هم منکم و لا منهم و یحلفون علی الکذب و هم یعلمون* اعد الله لهم عذابـا شدیدا انهم ساء ما کانوا یعملون / آیا ندیده‌ای کسانی را که قومی را که مورد خشم خدایند به دوستی گرفته‌اند آنها نه از شمایند و نه از ایشان و به دروغ سوگند یاد می کنند و خودشان (هم) می‌دانند؛ خدا برای آنان عذابی سخت آماده کرده است راستی که چه بد می‌کردند” . فرمایش خداوند متعال عدم دوستی و تمایل به این قوم را بر مسلمین یادآور شده است حال آنکه برخی با ژست های روشنفکری در صدد کشیدن دست نوازش بر سر تفکری هستند که از گذشته تا حال برای ایرانیان مایه دردسر بوده اند.

کشتار ایرانیان دوران هخامنشی با تحریک “استر” همسر یهودی الاصل خشایارشاه و عموی متعصب وی “مرداخ” که با قتل وزیر ایرانی و زرتشتی دربار هخامنشی” هامان” همراه شد هرگز از یاد ایرانی غیرتمند نمی رود. این تفکر شوم یک سوم ایرانیان را در آن دوران از دم تیغ کینه توزی خود گذرانده و اکنون نیز با نفوذ در ساختار اعتقادی و سیاسی مسئولان در صدد پیدا کردن روزنه ای از امید جهت بازگشت به چارچوب حکومت است تا عرصه های بلند پروازانه خود در زمان حکومت منحوس پهلوی را بار دیگر احیا کنند.

پیمان شکنی، قساوت قلب، صدمه به ساختار اقتصادی هر ملت، لجبازی، نژادپرستی، ظلم و جنایت از مشخصات بارز این قوم است که در اکناف عالم شهره است به نحوی که مسیحیان بیت المقدس هنگام تسلیم این شهر به صلاح الدین ایوبی سردار بنام کرد سوری در خصوص میدان ندادن به آنها در اداره امور فلسطین از وی قول گرفتند.

از سوی دیگر مگر در آیین های اسلامی ما از قبیل حج، عید فطر، قربان، شهادت رسول گرامی اسلام(ص) که به عمد با تلاش همین قوم با عنوان رحلت در تقویم های مسلمین ثبت گردیده پیام تبریک یا تسلیت دریافت کرده ایم که امروز یک مسئول، با ذوق فراوان پای مراسمی را که اصل و ریشه اش برایش معلوم نیست لایک می زند.

عید سوکوت عیدی هفت روزه است که عید سایبان ها نامیده می شود و یادآور سرگردانی ۴۰ ساله قوم یهود در صحرای سینا به خاطر عدم اطاعت از خداوند متعال است.

در پایان حسن ختام این یادداشت همین بس که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود در اجلاس سراسری نماز که سال ۱۳۸۷ ایراد فرموده اند ضمن گوشزد کردن خطر یهود فرموده اند:” صهیونیست ها هر نقطه ی دنیا که خواستند یک ساختمانی بسازند، آن علامت نحس ستاره ی داوودی را سعی کردند یک جوری رویش تثبیت کنند.”

هر کسی که جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا می کند باید این جمله را هر روز با خود تکرار کند که “مبادا دست صهیونیسم از آستین من بیرون بزند”.