رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، استان آذربایجان شرقی را پیشتاز محرومیت زدایی در کشور دانست و گفت: با تلاش های انجام شده پشت صفی بهره مندی از خدمات این نهاد انقلابی دیگر در استان وجود ندارد. به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، سیدپرویز فتاح بعد از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، استان آذربایجان شرقی را پیشتاز محرومیت زدایی در کشور دانست و گفت: با تلاش های انجام شده پشت صفی بهره مندی از خدمات این نهاد انقلابی دیگر در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، سیدپرویز فتاح بعد از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: در بازدیدهای انجام شده از سطح استان میزان رضایتمندی فرمانداران شهرستان ها از عملکرد ادارات این کمیته بسیار بالا بوده و همکاری خوبی برای محرومیت زدایی در استان بین طرفین دیده می شود.

وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای اعلامی از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی در شش ماه نخست سالجاری کمک های مردمی جمع آوری شده توسط این نهاد افزایش ۴۰ درصدی دارد که با شرایط اقتصادی موجود کشور رقم بی نظیری است.

فتاح با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان موقع شناس، انقلابی و فهیم هستند ادامه داد: به همت این مردم محرومیت زدایی از این استان محقق می شود و کمیته امداد در کنار خیرین با تمام توان ایستاده است.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به میزان ماهانه پرداختی به ایتام توسط خیرین، این رقم را در سطح کشور ۲۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در شهرستان میانه این رقم ۴۰۰هزار تومان و در شهرستان چاراویماق ۲۴۷هزار تومان است که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن ۶۰۰هزار خانوار سطح کشور در زیر چتر حمایتی این نهاد خبر داد و گفت: به فضل الهی هم اکنون هیچ پشت نوبتی در کشور نداشته و حمایت های لازم از آنها صورت می گیرد.