استاندار آذربایجان شرقی از تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه های اشتغالزایی کمیته امداد در سطح این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار شرح آنلاین ، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور در محل کاخ استانداری ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: این رقم در شش ماه نخست سال […]

استاندار آذربایجان شرقی از تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه های اشتغالزایی کمیته امداد در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین ، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور در محل کاخ استانداری ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: این رقم در شش ماه نخست سال جاری محقق شده است  و امیدواریم در نیمه دوم سال نیز به تعهدات خود در قبال اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش این نهاد انقلابی عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد یادگار حضرت امام خمینی(ره) است افزود: پشتیبانی از این نهاد حمایتی که برای محرومیت زدایی از چهره کشور بنیان نهاده شده است یکی از ذغدغه های مسئولان استانداری است.

استاندار با اشاره به همکاری تنگاتنگ مردم با کمیته امداد برای محرومیت زدایی از آذربایجان شرقی گفت: به برکت همین اتفاقات برکت الهی در این استان افزایش یافته و با داشتن سال آبی خوب و برداشت گندم سه برابری از ۱۸۰ هزار تن به ۵۸۰هزار تن امسال جمع آوری زکات استان نیز ۴۱ درصد افزایش دارد.

خدابخش همچنین با تقدیر از فعالیت های مجموعه کمیته امداد در بخش توانمندسازی محرومان حمایت از آنان در بخش بازاریابی محصولات تولیدی را خواستار شد و افزود: تولید محصولات توسط مددجویان و عرضه آن به بازار دو مقوله تخصصی جدا از هم هستند که باید توسط مدریت کمیته مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد مدیریت کمیته امداد آذربایجان شرقی کارهای انجام شده در سطح استان را قابل تقدیر دانست.