مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برنامه های گسترده تبلیغی-رسانه‌ای شهرداری تبریز به مناسبت اجتماع بزرگ اربعین را تشریح کرد. شرح آنلاین – شهریار: سعید حاجی‌­زاده از برگزاری مسابقه «زیارت به روایت دل» با موضوع پیاده­‌روی اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: زائران محترم اربعین می‌توانند با ارسال ­تک­‌عکس­‌هایی که از […]

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برنامه های گسترده تبلیغی-رسانه‌ای شهرداری تبریز به مناسبت اجتماع بزرگ اربعین را تشریح کرد.

شرح آنلاین – شهریار: سعید حاجی‌­زاده از برگزاری مسابقه «زیارت به روایت دل» با موضوع پیاده­‌روی اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: زائران محترم اربعین می‌توانند با ارسال ­تک­‌عکس­‌هایی که از این سفر معنوی ثبت می­‌کنند، در مسابقه «زیارت به روایت دل» شرکت کنند.

وی اضافه کرد: زائران همچنین می­‌توانند خاطره، شعر و دلنوشته­‌های خود را حداکثر تا ۱۰۰ کلمه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه به آثار برگزیده، جوایزی از سوی شهردار تبریز اهدا می­‌شود، از زائران خواست که برای شرکت در این مسابقه، آثار خود را حداکثر تا سی­‌ام آبان‌ماه به نشانی «تبریز- خیابان آزادی- چهارراه ابوریحان- شهرداری تبریز- طبقه اول – اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل ارسال یا به آدرس «tabrizarbaeen۹۷@gmail.com» ایمیل کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین­‌الملل شهرداری تبریز همچنین از تهیه و توزیع دفترچه‌­ای برای توزیع در موکب­ جنت‌­الحسین (ع) شهرداری تبریز خبر داد، گفت: این دفترچه راهنما شامل آداب زیارت اربعین، راهنمای اماکن زیارتی عراق، ارائه نکات بهداشتی، سلامت و توصیه­‌های امدادی به زائران است که در اختیار این عزیزان قرار می­‌گیرد.

حاجی­‌زاده پیاده‌­روی بزرگ اربعین حسینی را فرصتی برای معرفی رویداد «تبریز ۲۰۱۸» دانست و گفت: تبریز و این رویداد مهم که در واپسین ماه‌­های خود قرار دارد از طریق توزیع بروشور و نیز با عرضه کلاه و تی‌شرت که آرم «تبریز ۲۰۱۸» بر روی آن­‌ها نقش بسته، به زائران کشورهای مختلف و نیز ایران اسلامی معرفی می­‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: نصب تابلوهای راهنمایی مسیر پیاده‌روی اربعین تا محل موکب شهرداری تبریز، اجرای فضاسازی فاخر در این مسیر و نیز برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان از دیگر فعالیت­‌های اداره­‌کل ارتباطات و امور بین­‌الملل شهرداری تبریز در اجتماع عظیم اربعین امسال است.

حاجی‌زاده از استقرار اکیپ خبری و رسانه‌ای شهرداری تبریز  در موکب جنت­‌الحسین (ع) خبر داد و افزود: همکاران اداره­‌کل ارتباطات و امور بین­‌الملل شهرداری تبریز اخبار مربوط به اجتماع عظیم اربعین حسینی را از این طریق مخابره خواهند کرد.