با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به مشهد مقدس برای روزهای پایانی ماه صفر، برخی شرکت های هواپیمایی به افزایش قیمت بلیت پروازهای صرفا رفت این مسیر تا نزدیک یک میلیون تومان اقدام کرده اند. شرح آنلاین – مهر: با نزدیک شدن به ایام ۲۸ صفر، بلیت پروازهای داخلی به مقصد مشهد مقدس (صرفا رفت) […]

با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به مشهد مقدس برای روزهای پایانی ماه صفر، برخی شرکت های هواپیمایی به افزایش قیمت بلیت پروازهای صرفا رفت این مسیر تا نزدیک یک میلیون تومان اقدام کرده اند.

شرح آنلاین – مهر: با نزدیک شدن به ایام ۲۸ صفر، بلیت پروازهای داخلی به مقصد مشهد مقدس (صرفا رفت) با ارقام بالا در حال فروش است.

بر همین اساس قیمت بلیت پرواز در روز سه شنبه ۱۵ آبان (روز قبل از آغاز تعطیلات رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع)) در پرواز ساعت ۷:۲۵ ایران ایرتور (اکونومی) به قیمت ۶۶۵ هزار تومان به فروش می رسد.

همچنین هواپیمایی معراج نیز برای پروازهای ساعت ۷:۴۵ و ۷:۵۰ (اکونومی) رقم ۵۶۰ و ۵۷۸ هزار تومان را در نظر گرفته است.

هواپیمایی کاسپین برای پرواز تهران ـ مشهد ساعت ۸:۱۵ سه شنبه ۱۵ آبان (اکونومی) ۷۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان نرخ گذاری کرده است.

شرکت هواپیمایی سپهران نیز بلیت پرواز همین مسیر در ساعت ۸:۴۵ روز قبل از آغاز تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر با نرخ ۷۱۹ هزار و ۸۰۰ اقدام به فروش کرده است.

این شرکت (سپهران) پرواز تهران ـ مشهد ساعت ۱۵:۲۰ سه شنبه ۱۵ آبان را با نرخ ۸۹۹ هزار و ۸۰۰ آماده فروش دارد.

پرواز حدودا یک میلیون تومانی!

گرانترین بلیت پرواز تهران ـ مشهد در این روز (۱۵ آبان) متعلق به صندلی های پرواز ساعت ۱۶:۰۰ ایران ایرتور (اکونومی) است که با رقم ۹۱۵ هزار تومان به متقاضیان واگذار می شود.

این شرکت (ایران ایرتور) پروازهای ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۰:۲۰ دقیقه را نیز در ارقام ۸۵۵ هزار تومان به فروش می رساند.

به نظر می رسد علت افزایش قیمت این پروازها، فروش چارتری بخش اعظم بلیت های شرکت های هواپیمایی باشد. ضمن اینکه به علت استقبال مسافران، بسیاری از صندلی های این پروازها با قیمت های یادشده، فروخته شده و تنها چند صندلی معدود باقی مانده است.

هما؛ تنها ایرلاین دارای پرواز غیر چارتری

با این حال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به دلیل تأکید بر فروش بلیت به صورت برنامه ای و حذف فروش چارتری، بلیت پروازهای تهران ـ مشهد در روزهای ۱۳، ۱۶ و ۱۷ آبان را با نرخ های قبلی به فروش می رساند.

بر این اساس بلیت پروازهای این مسیر (تهران ـ مشهد) در ساعت ۲۰:۱۰ روز ۱۳ آبان و ساعت ۱۵:۳۵ روز ۱۶ آبان به نرخ ۳۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان و در ساعت ۱۵:۵۰ روز پنج شنبه ۱۷ آبان به قیمت ۲۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد.