سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان ، در مراسم « ۱۳آبان – روز ملی مبارزه با استکبار جهانی »، گفت: مبارزه با استکبار جهانی به ۱۳ آبان محدود نمی شود و هر روز، روز مبارزه است . شرح آنلاین – ایرنا: «جواد جهانگیرزاده» روز گذشته در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و […]

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان ، در مراسم « ۱۳آبان – روز ملی مبارزه با استکبار جهانی »، گفت: مبارزه با استکبار جهانی به ۱۳ آبان محدود نمی شود و هر روز، روز مبارزه است .

شرح آنلاین – ایرنا: «جواد جهانگیرزاده» روز گذشته در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر اجاق نژاد، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و جمعی کثیری از معلمان و دانش آموزان مجتمع آموزشی حضرت ولی عصر (ع) باکو برگزار شد، افزود: مسئولیت انقلابی ما تمام نشده است.
وی با تاکید بر اینکه ، انقلاب ما یک انقلاب مستمر و مداوم است، اظهارداشت: انقلابی بودن یک ارزش فوق العاده است ، کسی که انقلابی است از همه بیشتر کار می کند ، از همه بیشتر می خواند و کسی که انقلابی است از همه بیشتر ایثار می کند.
جهانگیرزاده ،با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره ) مبنی بر اینکه « امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» ، اظهار داشت: منظور از این فرمایش این نیست که امریکا قصد ندارد اقدامی علیه ما انجام دهد، امریکا از همه ابزارها علیه ما استفاده کرده و می کند، معنی این سخن آنست که اگر ما بیدار باشیم ، علم روز را بیاموزیم و خود را آماده کنیم، امریکا نمی تواند غلطی بکند.
وی افزود: هیچ کار جمعی و یا فردی بدون تفکر مفهوم ندارد، تفکر مبارزه با استکبار همان تفکری است که انقلاب و نظام اسلامی بر اساس آن بنیان نهاده شده، یعنی تفکر مبتنی برفهم و دانش است و برای پیشرفت باید خواند و فهمید، استراتژی ما نیز همین است .
سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان ، گفت : برای مبارزه و پیشرفت باید ابزارها و روش های روز آمد را به کار گرفت ، جوانان جزوه ابزارهای روزآمد هستند، و مسئولیت معلمین در پرورش جوانان حائز اهمیت است .
مراسم ۱۳ آبان – روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان مجتمع آموزشی ولی عصر (ع) باکو و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان این مجتمع شروع شده بود، با دکلمه خوانی و سرودخوانی دانش آموزان ادامه یافت .
همزمان با برگزاری مراسم ۱۳ آبان ، سالن های ورزشی این مجتمع آموزشی که به تازگی بازسازی شده است، با حضور نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و سفیر کشورمان افتتاح شد.