مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: علی‌رغم تماس‌ها و فشارهای موجود برای شکایت ذوب‌آهن از باشگاه تراکتورسازی به فیفا، چنین اقدامی را در دستور کار نداریم. به گزارش شرح آنلاین، سعید آذری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از خبر محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات و شایعه کسر امتیاز از این تیم، چندین بار تماس‌هایی مبنی […]

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: علی‌رغم تماس‌ها و فشارهای موجود برای شکایت ذوب‌آهن از باشگاه تراکتورسازی به فیفا، چنین اقدامی را در دستور کار نداریم.

به گزارش شرح آنلاین، سعید آذری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از خبر محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات و شایعه کسر امتیاز از این تیم، چندین بار تماس‌هایی مبنی بر شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه تراکتورسازی تبریز به فیفا داشته‌ایم تا این اتفاق سبب‌ساز کسر هشت امتیاز از تراکتورسازی شود. با این وجود باشگاه ذوب‌آهن چنین برنامه‌ای را در دستور کار ندارد.

وی تأکید کرد: اینکه ذوب‌آهن از باشگاه هموطنش به فیفا شکایت کند اقدام جوانمردانه‌ای نیست و به هیچ وجه ما چنین کاری را انجام نخواهیم داد. همان‌قدر که ما در مورد پرونده و موضوع مهدی کیانی و مماشات فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در مورد اخراج و محرومیتش در دیدار با ذوب‌آهن پیگیر ماجرا بودیم و همچنان مصرانه معتقد هستیم او نباید مقابل ما بازی می‌کرد، در مورد این پرونده رویکردی متفاوت داشته‌ایم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم اعتبار ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی با شکایت ما زیر سؤال برود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: تماس‌های زیادی در مورد این حرکت داشته‌ایم، اما این نکته را متذکر می‌شویم که به هیچ‌ وجه به این مسائل توجهی نکرده و اساساً این کار را در دستور کار خود نداریم.

منبع: تسنیم