مرجع تقلید شیعیان گفت: بیکاری جوانان برای خانواده‌ها تبدیل به مصیبتی بزرگ شده و همه دلسوزان مردم و کشور را نگران کرده است. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر ‌سه شنبهدر دیدار ‌با استاندار قم با اشاره به کارهای انجام‌ شده ‌در استان در سال ۹۵ اظهار داشت: کارهایی که در […]

مرجع تقلید شیعیان گفت: بیکاری جوانان برای خانواده‌ها تبدیل به مصیبتی بزرگ شده و همه دلسوزان مردم و کشور را نگران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر ‌سه شنبهدر دیدار ‌با استاندار قم با اشاره به کارهای انجام‌ شده ‌در استان در سال ۹۵ اظهار داشت: کارهایی که در سال گذشته انجام شده اساسی و مفید بوده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان چگونگی کسب رضایت خداوند افزود: آنچه از روایات و احادیث امامان معصوم(ع) به دست ما رسیده همه از جلب رضایت مردم خبر می‌دهد و رضایت خداوند را در گروی رضایت خلق معرفی کرده‌اند.

وی با ابراز تأسف از مشکلات معیشتی مردم خاطرنشان کرد: مردم در شرایط بد اقتصادی به‌سر می‌برند و این زیبنده کشوری که عنوان جمهوری اسلامی را دارد، نیست.

آیت‌الله علوی گرگانی از خدمتکاران و دولت خواست به مسئله بیکاری توجه بیشتری کنند و تأکید کرد: بیکاری جوانان برای خانواده‌ها تبدیل به مصیبتی بزرگ شده  و همه دلسوزان مردم و کشور را نگران کرده است.

وی با توصیه به مسئولان و کسانی که در صدر مسئولیت‌های دولتی هستند، گفت: باید کارها و پروژه‌های نیمه‌تمام را هرچه سریع‌تر به سرانجام  رسانده تا  برای مردم زحمت و دردسر ایجاد نشود.

استاد برجسته حوزه با اشاره به پروژه مترو و میزان پیشرفت آن تصریح کرد: باید مدیران شهری تمام همت خود را برای اتمام این پروژه گذاشته تا هرچه سریع‌تر مردم از آن استفاده کنند و این پروژه غیر از بودجه به همت عالی مدیران احتیاج دارد.