ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد تحت تأثیر حرف‌های منتقدانی که عملکرد او در رده ملی را زیر سؤال می‌برند، قرار نمی‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محرومیت ۴ جلسه‌ای لیونل مسی به دلیل توهین به داور بازی تیم ملی کشورش برابر شیلی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بهانه‌ای دیگر به […]

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد تحت تأثیر حرف‌های منتقدانی که عملکرد او در رده ملی را زیر سؤال می‌برند، قرار نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، محرومیت ۴ جلسه‌ای لیونل مسی به دلیل توهین به داور بازی تیم ملی کشورش برابر شیلی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بهانه‌ای دیگر به منتقدان او داد تا شروع به انتقاد از ستاره بارسا کنند.

مسی ۲۹ ساله اما می‌گوید تحت تأثیر اتهامات و برچسب‌هایی که از سوی این عده به او زده می‌شود، قرار نمی‌‌گیرد. او گفت: برای انتقاداتی که از من می‌شود اهمیتی قائل نیستم چون من می‌دانم که چه اتفاقاتی رخ داده است. من اینکه مردم همیشه از ما انتظار دارند برنده باشیم و قهرمان شویم را درک می‌کنم اما ما بازیکنان تیم ملی هم خودمان انگیزه زیادی برای محقق کردن این اهداف داریم.

تنها افتخار مسی در رده ملی قهرمانی با تیم امید آرژانتین در المپیک ۲۰۰۸ پکن است اما او می‌گوید که این قهرمانی برایش ارزش فراوانی دارد.

کاپیتان آلبی‌سلسته تأکید کرد: مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ دستاوردی است که من برایش بیشترین ارزش را قائلم چون المپیک تورنمنتی است که شما تنها یک بار در زندگی‌تان ممکن است فرصت بازی در آن را به دست آورید و در آن شمار زیادی از ورزشکاران سراسر جهان حضور دارند.

انتهای پیام/