هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور-جام خلیج فارس – فردا با دیدار حساس دو تیم همشهری تراکتورسازی و گسترش فولاد ادامه می یابد.دو تیمی که در هفت هفته گذشته هنوز نتوانسته اند به جایگاه اصلی خود در ارائه فوتبال هجومی و کسب نتایج لازم دست یابند. شرح آنلاین – وحید خوش زرع /تراکتورسازان […]

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور-جام خلیج فارس – فردا با دیدار حساس دو تیم همشهری تراکتورسازی و گسترش فولاد ادامه می یابد.دو تیمی که در هفت هفته گذشته هنوز نتوانسته اند به جایگاه اصلی خود در ارائه فوتبال هجومی و کسب نتایج لازم دست یابند.
شرح آنلاین – وحید خوش زرع /تراکتورسازان که با مشکلات خاص خود وارد لیگ امسال شدند در ابتدا شروع خوبی نداشتند اما در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی توانستند روحیه خود را باز یابند و به سه پیروزی پشت سرهم در لیگ و رقابت های جام حذفی دست یابند. اما در طی دو هفته گذشته بازهم تراکتورسازان نتوانستند به روند خوب خود ادامه داده و از دو بازی گذشته برابر رقبای مشهدی خود در تبریز تنها یک امتیاز کسب کردند.
در آنسوی میدان هم گسترشی ها که لیگ را باتغییرات در مدیریت باشگاه و کادر فنی شروع کردند هرگز نتوانستند آن فوتبال هجومی و با طراوت چند فصل اخیر خود را به نمایش بگذارند و موید این ادعا جا خوش کردن این تیم در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر در پآغاز روز دوم هفته هشتم لیگ برتر با ۷ امتیاز می باشد. لوکا بوناچیچ که امسال تیمش را بیشتر بر پایه جوانان بسته است هنوزنتوانسته به آن ترکیب ایده آل دست یابد هر چند که آبی وزرد پوشان تبریزی هفته گذشته توانستند بر طلسم نا کامی های خود در مشهد غلبه کرده وبا کسب سه امتیاز از نبرد برابر سیاه جامگان خارج شوند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید تیمش بازی سختی در برابر گسترش فولاد تبریز خواهد داشت.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: بازی سختی با گسترش فولاد داریم. ما در هفته اخیر مشکلات زیادی داشتیم و حتی برای انتخاب ۱۸ بازیکن اصلی هم مشکل داشتیم. گسترش فولاد هم تیم بسیار خوبی است که بازی کردن برابر آن‌ها سخت خواهد بود.
گل‌محمدی گفت: ما یکسری مشکلات داریم و بعضی از بازیکنان اصلی ما در اختیارمان نیستند. امیدوارم فردا از حضور هواداران بهره ببریم چرا که بیشتر از هر زمان دیگری به حضورشان نیازمندیم. از بازیکنانم می‌خواهم که هیچ توجهی به محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها نداشته باشند و ۹۰ دقیقه بجنگند.
وی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی در طی هفته گذشته داشتیم و بازیکنان‌مان در سطح آمادگی جسمانی خوبی قرار دارند. امیدوارم فردا دوندگی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از فرصت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. در این‌گونه بازی‌ها فرصت گل کم پیش می‌آید و باید در دفاع نیز انسجام خوبی داشته باشیم تا گل نخوریم.
وی در خصوص غایبان تیمش برای این بازی نیز بیان کرد: محمد نوری، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی هیچ کدام به بازی فردا نمی‌رسند و سینا عشوری را از قبل در اختیار نداشتیم و طاهران و نادری هم محرومان ما برای بازی فردا هستند.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز می‌گوید تیمش انتظار بازی سنگین در برابر تراکتورسازی دارد.
لوکا بوناچیچ اظهار کرد: هر دو تیم از تیم‌های خوب لیگ هستند و در جایگاه واقعی خودشان نیستند اما به هر حال باید بپذیریم تراکتورسازی تیم بزرگی است و ما فردا برابر تیم بزرگی باید بازی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تا حدودی توانسته‌ایم تیم را منسجم‌تر کنیم و هفته گذشته موفق شدیم در مشهد به برتری برسیم. امیدوارم روز به روز هماهنگی ما بیش‌تر شود.
وی درباره غایبان تیمش برای شهرآورد تبریز، گفت: فرناندو دخوسوز را به علت مصدومیت در درون دروازه نداریم و دو بازیکن‌مان مصدومیت جزیی دارند و هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده‌اند ولی هیچ بهانه‌ای برای انجام ندادن یک بازی خوب نداریم.
دیدار تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد فردا-پنجشنبه-ششم مهر ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار خواهد شد.