ایلام - پیکرهای پاک ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از مهر، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام صبح امروز در مرز مهران اظهار داشت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) امروز پیکر پاک و مطهر ۴۶ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس که در منطقه زرباطیه و مندلی عراق توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شدند از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور ایران شدند.

محمدرضا شرف بیانی افزود: همان طوری که مهران دروازه ورودی عتبات عالیات است، امروز نیز منور به ورود پیکرهای پاک این شهیدان شده است.

وی ادامه داد: این شهدا امروز در مرز مهران مورد استقبال مردم استان ایلام قرار می گیرند و پس از آن هم پیکر پاک و مطهر این شهدا به شهر ایلام منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: فردا شب برنامه شبی با شهدا که توسط همکاران در ناحیه مقاومت بسیج ایلام تدارک دیده شده است با حضور مردم ایلام در مصلی ایلام اجرا خواهد شد.

وی افزود: به لحاظ این که این شهدا برای پیگیری موارد بعد باید منتقل به تهران شوند بعد از مراسم شبی با شهدا که در مصلی ایلام برگزار خواهد شد، پیکر پاک و مطهر این شهدا به تهران منتقل می شود که موارد و کارهایی که است توسط کمیته تفحص شهدا انجام شود.