مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: سعی داریم تا برگزاری اولین بازی خانگی تیم تراکتور سازی تبریز پروژه مسیر دسترسی غربی ورزشگاه یادگار امام (ره) به بهره برداری برسد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، بابک شریفی در جلسه هماهنگی با معاون عمرانی اداره کل ورزش وجوانان با تاکید بر ضرورت اجرا و بهره برداری از این پروژه افزود: درصورت مساعد بودن شرایط جوی، بعد از اتمام آماده سازی، زیرسازی و جدول گذاری مسیر دسترسی غربی ورزشگاه یادگار امام (ره)نیز توسط معاونت عمرانی شهرداری منطقه سه اجرا می شود.

وی اظهار داشت: اجرا و بهره برداری از این پروژه می توانند علاوه بر سهولت دسترسی و ورود و خروج به ورزشگاه باعث کاهش زمان سفر و راحتی تماشگران عزیز و حاضرین در ورزشگاه شود.

شریفی با بیان اینکه دستور صریح شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر تسریع اجرای این پروژه، صادر شده است، متذکر شد: تلاش می کنیم پیرو این دستور در کمترین زمان ممکن شاهد اجرای کیفی و بهره برداری از این پروژه باشیم.

شرفشاهی معاون عمرانی اداره کل ورزش وجوانان استان همچنین در این جلسه با قدردانی از نگاه مثبت و تاثیرگذار مجموعه شهرداری تبریز به موضوع ورزش از مساعدت و حمایت دکتر ایرج شهین باهر در اجرای این پروژه قدردانی و تقدیر کرده و از پیگیری سازمان عمران جهت اتمام بموقع این پروژه تشکر کرد.