حجت الاسلام علوی از راه‌اندازی ۱۲ تیم ‌ ۱۰ نفره توسط سعودی‌ها برای ایجاد نا امنی در کشور خبر داد و گفت: برای هر عملیات این گروه‌ها ۵۰۰ هزار دلار هزینه در نظر گرفته شده و چنانچه افراد این گروه کشته شوند ۱۰ هزار دلار به خانواده وی پرداخت می‌کنند.   شرح آنلاین: وی با بیان […]

حجت الاسلام علوی از راه‌اندازی ۱۲ تیم ‌ ۱۰ نفره توسط سعودی‌ها برای ایجاد نا امنی در کشور خبر داد و گفت: برای هر عملیات این گروه‌ها ۵۰۰ هزار دلار هزینه در نظر گرفته شده و چنانچه افراد این گروه کشته شوند ۱۰ هزار دلار به خانواده وی پرداخت می‌کنند.

 

شرح آنلاین: وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی با حمایت آمریکا، انگلیس، صهیونیسم  و سعودی‌ها هزینه‌های سنگینی در حمایت از اقدامات تکفیری‌ها انجام می‌دهند افزود: یکی از تشکل‌های اطلاعاتی سعودی ۱۲ تیم ۱۰ نفره را تشکیل داده‌ است تا اقدامات خرابکارانه‌ای را صورت دهد.

وزیر اطلاعات افزود: این سرویس برای هر عملیات ۵۰۰ هزار دلار به نیروهای خود می‌دهد و ماهانه تا ۳ هزار دلار را در نظر گرفته و در صورتی که هر یک از نیروها کشته شوند ۱۰ هزار دلار به خانواده آنها پرداخت می‌شود.

وی گفت: اخیرا رد پای عناصر صهیونیست‌ها در مرزهای ایران دیده شد، آنها درصددند که تشکل‌هایی در مناطق مرزی ایجاد کنند و به ناامنی در کشور ایران بپردازند.

وی عنوان کرد: تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان و گروهک‌های تروریستی در حال انجام است تا امنیت داخلی کشور را به هم بریزند و برخی از گروه‌های تروریستی تکفیری تنها ابزار کوچکی از سوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند تا از این طریق برای امنیت کشور چالش ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به درک واصل شدن «هشام عزیزی» سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی منطقه، اظهار داشت: عناصر این گروهک در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه امروز ناتوی اطلاعاتی علیه کشور وجود دارد افزود: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را به هم بریزند اما تاکنون موفق به این کار نشدند.