(شرح آنلاین) - کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از پایان بازی ایران و ژاپن در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد.

کارلوس کی روش بر اساس گفته های مسعود شجاعی پس از مصاحبه خود با خبرنگاران و صحبت های دو پهلو در خصوص ادامه همکاری با این تیم ضمن مراجعه به رختکن بازیکنان از آنها خداحافظی کرده است.

یک اشتباه مظلومانه

او در مصاحبه خبری نیز گفت: آقایان و خانم‌ها مسائل زیادی برای اشاره کردن نیست. بازی بسیاری جنگنده ای را شاهد بودیم و رقابت بین بازیکنان بسیار زیاد بود. تا آن لحظه‌ای که یک اشتباه مظلومانه باعث شد و منتظر تصمیم داور بودند و گل خوردیم. از لحاظ احساسی ما به هم ریختیم و شکست احساسی خوردیم. از آنجا فقط شاهد یک تیم در زمین بودیم و آن هم ژاپن بود. بهترین تیم به برد رسید و من به آن‌ها تبریک می‌گویم. استحقاق حضور در فینال را داشتند. البته از بازیکنانم با در نظر گرفتن تمام دشواری‌ها و سختی که داشتند تشکر می‌کنم.

تو باید عذرخواهی کنی نه من

ارلوس کی روش که چند باری برای پایان کنفرانس مطبوعاتی درنهایت با انجام این صحبت ها از جای خود بلند شد تا به سمت رختکن حرکت کند که در این بین یک خبرنگار که در ردیف اول نشسته بود رو به او گفت که آیا نمی خواهد از مردم ایران عذرخواهی کند؟ در این لحظه کی روش انگشت خود را به سمت خبرنگار گرفته و گفت: تو باید عذرخواهی کنی! و سپس از راهرویی که مقابل او بود خبرنگاران را تنها گذاشت.