هشتگرد،(شرح آنلاین) - صبح امروز یک فرد با تفنگ خودکار ژ-3 به سمت ساختمان شهرداری هشتگرد نیراندازی کرد.

این فرد که یک راننده تاکسی بود در کمال خونسردی با خشاب گذاری این سلاح در مقابل ساختمان شهرداری هشتگرد به سمت این ساختمان تیراندازی کرد.

بنابر گفته فرماندار ساوجبلاغ عامل تیراندازی دستگیر شده و دلیل این اقدام، اختلاف وی با شهرداری به دلیل تخریب ساخت و ساز غیرمجازش بوده است.

ابوالقاسم پالیزگیر ادامه داد: این فرد که یک راننده تاکسی است به دلیل تخریب ساخت و ساز غیرمجازش در یکی از روستاهای شهرستان با شهرداری دچار اختلاف شده و به همین دلیل دست به این کار زده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندیده است، گفت: تنها به ساختمان شهرداری خسارت وارد شده و شیشه‌های ساختمان شکسته است.

وی با بیان اینکه عامل این حادثه در راستای کوشک زر ساکن است، افزود: این مرد راننده تاکسی است که صبح امروز ساختمان شهرداری را به گلوله بست.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: دلیل این حادثه، اعمال قانون دیوار کشی غیر مجاز در روستای کوشک زر بوده که توسط شهرداری انجام شده است.

پالیزگیر با اشاره به اینکه فرد به بهانه تلافی از شهرداری با یک تفنگ شخصی دست به این کار زده است، یادآور شد: دو خشاب تیر به سمت شهرداری تیراندازی شده که الحمدالله مصدوم و زخمی نداشته است.

وی سن فرد متهم را حدود ۶۰ سال خواند، ادامه داد: به گفته متهم اسلحه (ژ س) متعلق به زمان جنگ و از زمان انقلاب نزد این فرد بوده است.