شهریار،(شرح آنلاین) - معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۸ شهرداری تبریز گفت: در آخرین ارزیابی انجام شده ناحیه ۲ منطقه ۸ شهرداری تبریز با عملکردی قابل توجه بالاترین امتیاز را کسب کرد و این ناحیه بهترین عملکرد خدماتی را داشته است.

ابراهیم پور معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۸ شهرداری تبریز با بیان این خبر افزود: همه نیروهای خدماتی زحمتکش هستند و باید قدردان آنها باشیم که در گرما، سرما، شب و روز به شهرمان خدمت می کنند و حالا که در آخرین ارزیابی انجام شده بین مناطق دهگانه شهرداری، ناحیه ۲ منطقه ۸ مقام اول را کسب کرده، به همه آنها خسته نباشید گفته و از تک تک نیروها کمال تشکر را دارم.

ابراهیم پور کسب این مقام را مدیون برنامه ریزی ها دانست و افزود: منطقه ۸ شهرداری، بافت فرهنگی و تاریخی شهر تبریز است و از طرفی پر تردد ترین منطقه شهر است، پس نیروی خدمتی باید با برنامه ریزی و کاری مضاعف در این منطقه فعالیت کند، چون نگاه ریزبینانه مردم بیشتر معطوف به مرکز شهر است.

معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۸ شهرداری تبریز ادامه داد: ما نیز با آگاهی به این مسائل سعی می کنیم تا با برنامه ریزی دقیق قدم هایمان را برداریم و برای رفاه حال شهروندان گرامی هرچه در توان داریم بکار گیریم.

وی در پایان با قدردانی از پاک نهاد، شهردار منطقه ۸ تبریز عنوان کرد: شهردار منطقه در همه حال پشتیبان نیروهای خدماتی است، همیشه در بازار بین مردم حضور دارد و عوامل زحمتکش خدماتی با او در ارتباط هستند و همین امر باعث شده وی از نزدیک برنامه های معاونت خدمات شهری را مشاهده و حمایت کند.