تبریز، (شرح آنلاین) - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جنبه های مختلف امنیت در جامعه گفت: نیروی انتظامی مهمترین رکن احساس امنیت روحی و روانی است.

محمدرضا پور محمدی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: امنیت و پیشرفت در کشورمان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیشرفت شایان توجهی داشته و به لطف خدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب همچنین شهادت و شهامت نیروهای نظامی و انتظامی در این راه اقتدار ارزشمندی را شاهدیم.

وی اظهار داشت: امنیت دارای دو جنبه فیزیکی و روحی و روانی است که در جنبه فیزیکی خودکفایی های نیروهای مسلح امنیت آفرین بوده است.

استاندار استان با اشاره به جنبه روحی و روانی امنیت گفت: این مقوله با اهمیت ترین جنبه امنیت است و بحمدلله نیروی انتظامی مهمترین رکن درک این حس در بین مردم است.

پورمحمدی افزود: لمس شدناین بخش در بین مردم موجب افزایش رضایتمندی عمومی گردیده و بر اساس نظرسنجی ها هر روز در حال بالا رفتن است.

وی با تاکید بر اینکه مردم پایه بودن امنیت مهم ترین اصل این اقتدار است افزود: با توجه به جغرافیای استان و هم مرزی آن با کشورهای همسایه و بافت قومیتی آن انسجام انتظامی و مردمی در تامین این امنیت بسیار خوب است.

استاندار آذربایجان شرقی وحدت و همدلی را در بین رده های نظامی و انتظامی را در خورد تقدیر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شاهد فصل جدیدی در گسترش این بحث در سطح استان باشیم.