تبریز،(شرح آنلاین) - محمد علی سبحان اللهی عضو هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان گفت: اتاق بازرگانی تبریز نماد مسئولیت پذیری اجتماعی و اقتصادی است و باید این روحیه در بین اعضای آن حفظ شود.

استاندار سابق آذربایجان شرقی با حضور در ستاد انتخاباتی ائتلاف اتاقی برای فردا با بیان این مطلب ابراز داشت: افرادی که به عنوان اعضای هیات مدیره و رئیس هیات مدیره اتاق تبریز بوده اند مورد اعتماد مردم و تجار شهر بوده و هستند.

وی افزود: تا امروز اتاق هم در مسایل اجتماعی در کنار مسایل اقتصادی کاملا فعال بوده و ملجأ و پناهگاه مردم بوده اند و امیدواریم افراد لایقی به آن راه یابند.

سبحان اللهی با تاکید بر اینکه سلامت افراد ارجح تر از کاردانی آنهاست اظهار داشت: فرد غیر کاردان ضرر مقطعی برای جامعه دارد اما افراد ناسالم ضررهای وسیع اجتماعی بر جامعه تحمیل می کنند به نحوی که اختلاس یک نفر بیشتر از راکد شدن یک کارخانه تاثیرات منفی دارد.

وی خواهان استفاده از افراد توانمند با دایره ارتباطات سیاسی و اجتماعی وسیع برای پیشبرد اهداف اتاق بازرگانی شد و افزود: گذشته فرد کاندیدا، سوابق و تجربیات وی در کنار توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی جامعه اهمیت ویژه ای دارد.

سبحان اللهی خودرأیی را آفت فرهنگ و توسعه استان دانست و گفت: اتاق باید از این امر بری باشد و تمام امکانات خود در اختیار مسایل اجتماعی بگذارد.