تبریز،(شرح آنلاین) - رئيس خانه کارگر استان و عضو شورای شهر تبریز گفت: اتاق بازرگانی از این منظر برای ما اهمیت زیادی دارد که می‌تواند در فرایند تولید اشتغال و مقابله با بیکاری جوانان و کارگران تاثیرگذار باشد.

کریم صادق‌زاده در حاشیه گردهمایی فعالان اقتصادی استان در گفتگو با گروه اطلاع‌رسانی ائتلاف اتاقی برای فردا ادامه داد: انتخاب افراد کاربلد و شایسته و صاحب فکر در اتاق بازرگانی که بتوانند با دولت و مجلس تعامل کرده و اجازه ندهند حتی یک واحد تولیدی در استان‌مان تعطیل بشود، برای اعضا اتاق بازرگانی تبریز بسیار مهم است.

صادق‌زاده همچنین تشریح کرد: وضعیت اقتصادی پیش روی اقتصاد ایران در سال ۹۸ وضعیت مطلوبی نخواهد بود و به همین دلیل باید افرادی کاردان و کارشناس در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه آینده ۱۲هزار و ۵۰۰کارگاه تولیدی و ۶۸۷هزار کارگر در استان آذربایجان شرقی به انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز وابسته است، اعلام کرد: باید کارفرمایان و صاحبان سرمایه سرپا باشند تا واحدهای تولیدی هم به فعالیت خود ادامه دهند و برای کارگران اشتغال ایجاد شود.

رئیس خانه کارگر آذربایجان شرقی درمورد عملکرد هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز، اظهار کرد: دور هشتم نکات قوت و ضعف داشت اما مطمئنا باید دور نهم قوی‌تر و کارآمدتر باشد.

وی در پایان با اشاره بر ضرورت توجه به نیروی انسانی در بحث اقتصاد، گفت: افرادی که به عنوان عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز در دور نهم انتخاب میشوند باید به عنوان شرکای اجتماعی مردم در توسعه اقتصادی شهر و استان‌مان قدم‌های ارزنده‌ای برداند.