( شرح آنلاین ) - تیم های پرسپولیس تهران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس و پاختاکور امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در استادیوم آزادی تهران مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

پخش زنده بازی پرسپولیس پاختاکور ازبکستان را می توانید از شرح آنلاین همزمان با آغاز بازی مشاهده کنید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی پیش از این مسابقه به تمجید از پرسپولیس پرداخت.

AFC نوشت: «پرسپولیس ایران نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا کارش را با میزبانی از پاختاکور در ورزشگاه آزادی آغاز می‌کند. پرسپولیس سال گذشته نمایشی عالی داشت و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید پیش از آنکه مقابل کاشیما شکست بخورد.  تیم برانکو ایوانکوویچ در دو سال گذشته قهرمان لیگ ایران شده است و هفته گذشته با پیروزی مقابل صنعت نفت به صدر جدول رفت.»

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، قضاوت این دیدار به داوری از اردن سپرده شده است. ادهم محمد مسئولیت قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت. احمد نادی و محمد مصطفی نیز کمک های ادهم در داوری این بازی خواهند بود.

در جلسه هماهنگی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و پاختاکور و تصمیم بر این شد که تیم پرسپولیس پیراهن های قرمز رنگ بر تن کند و پاختاکور نیز سفیدپوش خواهد بود.

همچنین قرار بر این شد که علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس پیراهن سبز رنگ بر تن کند و دروازه بان حریف نیز لباس لیمویی بر تن خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند ، سیدجلال حسینی ،شجاع خلیل زاده ، مهدی شیری ، محمد نادری ، احمد نوراللهی ، مهدی ترابی ، بشار رسن ، سیامک نعمتی ، علی علیپور و ماریو بودیمیر

 

نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور : ۱-۱