ورزش سه ، (شرح آنلاین) - پیشکسوت پرسپولیس جذب نفرات جدید و ناهماهنگی بین آنها را دلیل افت کیفی این تیم طی نیم فصل دوم می‌داند.

محمود خوردبین که سابقه سال‌ها حضور در پرسپولیس را در سمت‌های مختلف اعم از بازیگری تا مدیریت و … برعهده داشته، شاگردان برانکو را همچنان مدعی جدی قهرمانی این فصل می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند آنها موفق به کسب امتیازات لازم در فشردگی بازی‌ها و تقویم شوند.

خوردبین درباره تساوی پرسپولیس برابر پاختاکور گفت: بدون شک من هم دوست داشتم تا پرسپولیس بتواند از این بازی خانگی سه امتیاز را کسب کند و با خیال راحت به مصاف حریف بعدی برود اما ما باید خودمان را برای بازی‌های بعد آماده کنیم. بدون شک همه ما دوست داشتیم تا پرسپولیس با دست پر از این بازی‌ خارج شود اما اینجور اتفاق‌ها در فوتبال پیش می‌آید. شما مطمئن باشید که خود پرسپولیسی‌ها بیشتر از همه نگران این ماجرا هستند و قطعا تلاش می‌کنند تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیرند. بدون شک مربیان و بازیکنان پرسپولیس به خوبی این را می‌دانند که فشردگی بازی‌ها و حساسیت آن این تیم را اذیت خواهد کرد. پس با توجه به همین موضوع هرچه آنها امتیازهای بیشتری جمع کنند با خیال راحت‌تری می‌توانند کار را ادامه بدهند.

وی درباره قدرت حریف ازبکستانی و شرایط این تیم می‌گوید: اگر پاختاکور حریف پرقدرتی نبود ما این تیم را به عنوان نماینده ازبکستان در بازی‌های آسیایی نداشتیم. من معتقدم که بچه‌ها در این بازی عملکرد خوبی داشتند اما به نظر من پرسپولیس و بازیکنانش می‌توانند بهتر و قوی‌تر از این نیز به میدان بروند.

سرپرست سابق پرسپولیس درباره اینکه مدعی شده این تیم دچار افت کیفی شده اینطور توضیح می‌دهد: معتقدم پرسپولیس می‌تواند بازی‌های بهتری را انجام بدهد. ما نباید با هم تعارف داشته باشیم، پرسپولیس در این چند بازی گذشته به اندازه ماه‌های قبل هماهنگ و پرقدرت ظاهر نشده. بدون شک این را می‌توان به پای ناهماهنگی بعضی از بازیکنان و اضافه شدن نفرات جدید گذاشت؛ نفرات جدیدی که هرکدام در جایگاه خودشان می‌توانند برای پرسپولیس خوب باشند و پرسپولیس با خیال راحت‌تری به سمت قهرمانی برود.

وی درباره اینکه آیا شرایط برای قهرمانی مجدد این تیم فراهم است گفت: من همیشه دوست دارم که پرسپولیس قهرمان شود و این چیز عجیبی نیست.

خوردبین با اشاره به فشردگی بازی‌های این تیم گفت: قطعا این موضوع باعث خستگی بچه‌ها می‌شود و روی تیم تاثیر می‌گذارد اما همان‌طور که گفتم پرسپولیس از حالا باید به فکر جمع کردن امتیازها باشد. بدون شک بعضی از تیم‌ها با دفاع فشرده مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند که این کار را برای بچه‌ها سخت می‌کند.

 

ر ع ۷۷/