ورزش سه ؛ (شرح آنلاین) - سرمربی تیم تراکتورسازی معتقد است در بازی برابر ماشین سازی به علت تمرینات پرفشار شادابی لازم را نداشته‌اند اما آماده جدال حساس با پدیده مشهد شده‌اند.

ژرژ لیکنز بعد از برد تیمش مقابل تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: اول از همه به خاطر سه امتیاز خیلی خوشحال هستم. این بازی دربی بود و برد در آن برای ما ارزش داشت. به سرمربی تیم حریف به خاطر عملکرد خوب تیمش هم تبریک می‌گویم. همانطور که گفته بودیم پیش بینی می‌کردیم که بازی بسیار سختی باشد و دقیقا همین هم شد و نیمه اول موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. ولی این منطقی است وقتی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهید بر اساس یک اتفاق گلی را دریافت کنید و نتیجه برعکس شود. من از سه روز پیش نگران این بازی بودم و می‌دانستم ماشین سازی تیم خوبی است و جدال سختی داریم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساندیم و فرصت داشتیم تا گل سوم و چهارم را بزنیم که این اتفاق رخ نداد. به خاطر تمرینات پرفشار مثل بازی قبل شاداب نبودیم. قبل از سال جدید یک بازی مهم برابر پدیده داریم و امیدوارم با برد، سال جدید را خیلی خوب شروع کنیم. به نظرم در نیمه اول فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. من به بچه‌ها این هشدار را دادم به جای اینکه نمایشی بازی کنید گل بزنید و بعد از آن با آرامش به دنبال کارهای دیگر باشید. از نظر من در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. هرچند که به خاطر نبود جمعیت هم سورپرایز شدم. ما تمام مسابقات خانگی را بردیم و بیرون خانه هم دو مساوی داشتیم. از هوادارانی که امروز آمدند تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که از ما حمایت کردند. شاید به خاطر درگیری‌های عید و گرانی بلیت است که امروز تعداد کمی آمده بودند اما باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم. من می‌خواهم بگویم بهترین هواداران ایران و پرشور هستند و وقتی در خیابان هستم این حس را می‌بینم.

لیکنز در خصوص داوری این بازی گفت: دو کارت زرد گرفتیم بر روی صحنه‌هایی که به نظرم اصلا مهم نبودند. داوران برای اینکه در تلویزیون آن‌ها را نشان دهند یک سری کارها را انجام می‌دهند. مثل این بازی که داور بی دلیل به استوکس کارت زرد نشان داد.

وی هم‌چنین درباره سوگیتا و مسعود شجاعی گفت: سوگیتا نمایش بسیار خوبی داشت و جنگید اما تعویضش کردیم. آقای مسعود شجاعی هم سه کارته بودند و ما به همین دلیل ریسک نکردیم و او را تعویض کردیم تا از بازی مهم هفته بعد مقابل پدیده محروم نشود.

لیکنز در ادامه با تشکر از کادر فنی اش گفت: به خاطر افرادی که در اطرافم هستند و در آنالیز به من کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. کار کردن با لیکنز اصلا راحت نیست و همه چیز باید حرفه‌ای باشد و به همین خاطر تشکر می‌کنم.

 

ر ع ۷۷/