تبریز ، (شرح آنلاین) - بازیکنان استقلال معتقد هستند راه دشواری در لیگ قهرمانان آسیا داشته و برای موفقیت در آن تلاش میکنند.

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره برتری این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: بازی خوبی بود ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما مهم ۳ امتیاز است که گرفتیم. امیدوارم در آسیا نیز این نتایج خوب کسب شود اما این بازی‌های فشرده برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سخت است.

وی درباره بازی این تیم مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا که با شکست آبی‌پوشان به پایان رسید، گفت: باید همه کمک کنیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را بگیرند و در واقع در آسیا آبروداری کنند. باید برنامه‌ریزی شود تا مسابقات لیگ به این صورت فشرده برگزار نشود. چون یک روز پرواز است و تا تمرین و مسابقه فرصت از دست می‌رود.

وی افزود: بازی اول بود. ما در دیدار با الدحیل مستحق باخت نبودیم. موقعیت داشتیم اما خراب شد. حالا باید تمرکزمان روی بازی با العین باشد تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

چشمی درباره غیبت برخی از بازیکنان در بازی امروز، عنوان کرد: به خاطر خستگی بود. چون سه شنبه بازی داشتیم، بامداد چهارشنبه رسیدیم، پنجشنبه که هیچ، جمعه هم بازی کردیم. امیدوارم با تعامل همه نتایج بهتر کسب شود.

بازیکن استقلال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما با زدن یک گل به نظر می‌رسد اشباع شدید، گفت: نیمه اول گل را زدیم و بازی را ساده گرفتیم اما نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم. وقتی این موقعیت‌ها را از دست بدهیم ممکن است برای حریف تبدیل به گل شود اما خدا را شکر می‌کنم ۳ امتیاز را گرفتیم.

 

علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان درباره بازی با العین گفت: تمام تلاشمان را برای این بازی به کار می‌گیریم. العین هم بازی قبلی خود را باخته بود به خاطر همین برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌آید ما همین طور.

وی درباره شکست مقابل الدحیل، اظهار داشت: تیم‌های غرب آسیا ستاره‌های گران‌قیمت دارند. ما در دیدار باالدحیل نیمه اول خوب کار کردیم و نیم دوم روی غافلگیری گل خوردیم و بعد گلهای بعدی را دریافت کردیم. ۵ بازی باقی مانده  و ما هم روز به روز بهتر می‌شویم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

کریمی درباره اینکه استقلال می‌تواند مدعی عنوان قهرمانی باشد، عنوان کرد: شک نکنید ما یکی از مدعیان هستیم تا هفته آخر لیگ تلاش می‌کنیم بجنگیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

داریوش شجاعیان بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:ما چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم این بازی را با نتیجه پر گل به پایان برسانیم. نتیجه یک بر صفر ریسکی است اما خستگی بچه‌ها باعث شد تا توپ‌ها به گل تبدیل نشود. خستگی بچه‌ها را اذیت کرد اما روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی درباره بازی با العین، عنوان کرد: هواداران ما را حمایت کنند. ما در حالی به مصاف این تیم می‌رویم که شکست قبلی را جبران کنیم. همان طور که در لیگ به موفقیت رسیده‌ایم تلاش ما این است که در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی کسب کنیم.

شجاعیان همچنین درباره اینکه استقلال می‌تواند شانس اول قهرمانی لیگ باشد، گفت: بله چرا که نه.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید ماشین‌سازی و تراکتورسازی یک مالک دارند فکر نمی‌کنید با برتری تراکتورسازی این موضوع روی قهرمانی تیم‌های دیگر تاثیر بگذارد، گفت: چه بگویم؟ نمی‌دانم.

بازیکن استقلال درباره اینکه استقلال می‌تواند مدعی لیگ باشد، تصریح کرد: همان طور که جدول را دیدید می‌بینید ما تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

وی درباره بازی‌های فشرده لیگ که آیا دردسرساز نیست، هم گفت:بله سخت است اما با تدابیر کادر فنی ریکاوری می‌شویم و با تمام توان در مسابقات شرکت می‌کنیم.

مصاحبه شجاعیان

 

امید نورافکن در مورد دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کارمان در نیمه دوم سخت شد. باید گل‌های بیشتری می‌زدیم اما اینطور نشد. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. خیلی کار داریم. چندین هفته باقی مانده و باید بهترین نتایج را بگیریم و امتیازات را بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و توانسته در رده سوم جدول قرار بگیرد، افزود: فکر نمی‌کنم جایگاه سوم برای استقلال خوب باشد. ما با اعضای تیم صحبت کردیم که شرایط بهتر شود. با حرف شما در مورد اینکه جایگاه سوم خوب است موافق نیستم.تلاش می‌کنیم تا در دیدار مقابل العین نتیجه خوبی بگیریم و قبل از عید یک عیدی خوب به هواداران بدهیم.

هافبک استقلال در مورد دیدار مقابل العین، عنوان کرد:‌ فوتبال در آسیا به طور کلی تغییر کرده است. قطر و امارات واقعا پیشرفت کردند. الدحیل بازیکنان  گران  قمیت و تاپ لولی داشت که توانستند مقابل ما برنده شوند. در ورزشگاه آزادی با حضور هوادارنمان هم کارمان آسان نیست. آنها مهره‌های خوب خارجی جذب می‌کنند و ما محکوم به برد هستیم.

وی در مورد برنامه فشرده لیگ برتر و استراحت العین قبل از بازی با استقلال، گفت: فدراسیون  آنها حواسشان به تیم‌های کشورشان در لیگ برتر هست و مراقبت می‌کنند. ما سه روز قبل در قطر بازی کردیم و با خستگی مقابل نفت مسجدسلیمان برنده شدیم. مطمئنا باید با خستگی به مصاف العین برویم. سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با تمام تمرکز به مصاف العین برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

مصاحبه نور افکن

 

ایسما بازیکن تیم استقلال درخصوص برد امروز این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه بردیم.

وی درخصوص اینکه استقلال می‌توانست بیشتر هم گل بزند افزود: بله، می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم اما مهم سه امتیاز بازی بود که گرفتیم.

ایسما در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود اظهار داشت: امیدوارم که استقلال قهرمان شود.

مهاجم استقلال افزود: من با منشا و مرتضی تبریزی در خط حمله بازی می‌کنیم اما همه ما برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم.

مصاحبه ایسما

 

ر ع ۷۷/